In landmark study 2 pengedar shaklee pengedar shaklee setiawangsa pengedar shaklee wangsa maju produk shaklee berkesan dan selamat

Landmark Study Shaklee Bukti Produk Shaklee Berkesan Dan Selamat

Shaklee. Sememangnya, saya takkan putus putus untuk cerita kat awak semua tentang Shaklee dan semua vitamin hebatnya, kan? Dan seseorang itu, termasuk lah awak… tak mungkin akan memahaminya selagi awak tak merasakannya.



Apakah Telomere Dan Fungsinya?


Betul kan? Sama jugak dengan sesetengah Shaklee Independent Distributor (SID) kat luar sana tu.


“What is your health worth?”

Atau…



“Apakah nilai kesihatan awak?”



LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - CIRI CIRI PENGEDAR SHAKLEE BERBEZA BEZA


Ada antara mereka yang menjual semata mata. Profit-oriented kind of person. Yang melakukan jualan produk secara online mahupun offline, semata mata untuk pulangan profit SAHAJA! Golongan ini, adalah golongan yang seringkali dilabel sebagai, ‘cakap tak serupa bikin’ kan?

Eh chup!


Tapi maybe mereka ni hebat berkata kata, walaupun tak makan dan rasakan perbezaan bila makan vitamin Shaklee, tapi mereka boleh update prospek mahupun customer semudah itu dengan belian yang beratus ringgit???

Entah lah. Tapi yang pasti, saya begitu yakin nak explain kat customer if mereka persoalkan vitamin yang saya turut sama consume, tapi bila mereka tanya yang memang takde dalam list daily supplements saya, saya akui dan cakap

 “… saya tak berapa nak pasti, tapi berdasarkan testimonial dari ahli kumpulan saya yang mengambilnya, saya rasa…”.

Jujur. Itu ialah pilihan terbaik! Alhamdulillah, respon customer sangat positif. Sebabnya? Sebab kita jujur. InshaAllah diredhai Allah, betul kan?


Kanser Berpunca Daripada Susut/Tipis  Nya

Telomere Kromosom Kita

LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - SAYA KAGUM DENGAN SHAKLEE!


Shaklee.

Beberapa minggu yang lalu, saya ada cerita pasal Landmark Study kan? Kenapa saya betul betul kagum dengan polisi Shaklee untuk memastikan setiap produknya boleh diguna pakai dan selamat untuk jangka hayat yang panjang dan tidak diracun oleh supplement itu sendiri.

Detail posting Landmark Study itu boleh didadapati di Facebook posting saya tentang Shaklee Landmark Study yang pertama.



LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - LANDMARK STUDY UNTUK KAJIAN TELOMERE


Kali ni, saya nak cerita kan tentang Landmark Study yang dijalankan oleh Shaklee tentang Kajian Telomere. Kajian ini diketuai oleh Saitis Senior, pemegang Noble Award; Elizabeth Blackburn. Memula, mesti saya nak bagitahu dulu apa tu Telomere.


Apakah itu Telomere?


Telomere ni ‘penutup’ di hujung kedua belah kromosom kita. Kromosom ialah sel sel DNA kita yang sangat unik menunjukkan betapa besarnya kuasa Allah sebab setiap kromosom untuk setiap orang adalah berlainan.

Contoh; mungkin awak ada mata seperti ibu awak tetapi hidung menyerupai ayah awak? Semua information untuk setiap DNA details ni ada terkandung dalam kromosom. Di hujung tip kedua belah kromosom ialah apa yang kita panggil sebagai TELOMERE.

Semakin kita meningkat usia, semakin kita mengenal dunia… semakin susut lah telomere kita ni. Atau, mereka lebih dikenali dengan term; ‘semakin pendek’ jadi telomere tu. Apakah faktor yang menjadikan telomere kita pendek? Atau susut? Dan apakah kesannya jika telomere tu dah susut? Apa kesannya kepada kita?




LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - APA FAKTOR PEMENDEKKAN TELOMERE?


Telomere bukan sahaja boleh memendek dan susut hanya kerana faktor usia ataupun masa yang panjang. Tetapi, kajian terkini ada menunjukkan bahawa seseorang yang terlalu stress, atau pun mengalami stress yang kronik, akan memendekkan telomere kromosomnya dan dia akan secara langsung terdedah untuk menghidap penyakit penyakit yang berbahaya; seperti kanser, diabetes, jantung, etc.





LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - LANDMARK STUDY 2


Apa kena mengena Landmark Study 2 dan Kajian Telomeres terkini tu?


Landmark Study 2 - The Telomere Study

Landmark Study 2 ialah kajian dan beberapa ujian yang telah dijalankan ke atas beratus ratus orang peserta dan rata ratanya dari golongan yang berumur 50 tahun hingga peringkat veteran yang berumur 65 tahun untuk yang tertua dalam senarai.

Antara peserta ujikaji ini, di antaranya ialah pengguna tegar Shaklee yang minimum telah mengambil supplement Shaklee sejak 20 hingga 42 tahun yang lalu dan mereka yang tidak langsung terlibat dengan pengambilan supplement Shaklee langsung!

Kenapa Shaklee? Kenapa bukan pengambil supplement dari jenama lain?

Kerana… tiada dalam mana mana senarai jenama supplement yang mempunyai pengguna tegar yang masih bersama dengan jenama supplementnya, selama mana pengguna supplement Shaklee sendiri!

Hasilnya? 

Sama macam result Shaklee Landmark Study yang pertama, pengguna Shaklee tentunya merupakan ‘pemenang’ dalam segala hal yang membabitkan kesihatan! Kita yang makan vitamins tu sendiri, mesti lah kita tahu betul tak? Jadi, apa sebenarnya keputusan Shaklee Landmark Study 2 tunjuk/buktikan tentang pengguna Shaklee ni? 🤔




LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - KEPUTUSAN LANDMARK STUDY 2


Pengguna Shaklee…

🌿 merupakan golongan yang mempunyai peratusan yang kurang untuk menghidap penyakit kronik tiga serangkai iaitu diabetes, darah tinggi, kanser, etc.;

🌿 mempunyai level kesihatan yang menakjubkan berbanding peserta lain (yang makan supplement lain dan yang langsung tidak ada supplement harian);

🌿 mulanya, kajian ialah untuk membandingkan pengguna Shaklee yang makan 1 multi-vitamin dengan pengguna produk lain yang makan 1 vitamin sebagai supplement harian untuk membuat perbandingan ‘one on one’, tetapi appraoch ni akhirnya tidak dapat digunakan.

Kenapa? Kerana rata rata peserta yang terdiri daripada pengguna tegar Shaklee yang minimumnya 20 tahun dengan Shaklee, jadi mereka tahu dan sedia maklum tentang produk Shaklee (obviously!) dan tidak hanya mengambil satu jenis supplement SAHAJA!

Tak payah nak pikir mereka lah. Ambik contoh saya sebagai bahan ujikaji: saya hanya mula mengambil Shaklee dari 2-3 tahun lepas, bukan 20 tahun pun. Tapi… saya cuma ambik satu jenis supplement je ke??? Now dah faham kan?


Struktur Organisasi Anatomi Badan Di Mana Manusia

Tercipta Dari Atom & Molekul

🌿 tiada kesan toksin yang melampau dalam sistem badan pengguna Shaklee (walaupun makan lebih dari satu jenis supplement setiap hari!), kerana ada yang rasa pengguna Shaklee makan lebih dari satu supplement dan tu in a way, masukkan toxic dalam badan! Tapi Shaklee Landmark Study 2 dah buktikan yang itu semua BOHONG!

🌿 walaupun team pengguna Shaklee terdiri daripada mereka yang lebih tua berbanding dengan mereka di kumpulan lain, setiap ujian dan kajian memberikan ‘kemenangan’ kepada team pengguna Shaklee termasuklah… ukuran Body Mass Index (‘BMI’) masing masing; dan,

🌿 ya, pengambilan produk Shaklee yang berterusan mampu membantu memanjangkan tempoh usia Telomere di setiap kromosom manusia / pengguna Shaklee dan secara tidak langsung, di samping dia bekalkan kita dengan setiap nutrients yang diperlukan… produk Shaklee adalah yang terbaik untuk mengelak daripada kita menghidap penyakit penyakit kronik yang sentiasa berleluasa sejak kebelakangan ini.




LANDMARK STUDY SHAKLEE BUKTI PRODUK SHAKLEE BERKESAN DAN SELAMAT - KESIMPULANNYA?


Jadi, sekarang awak dah tahu kenapa saya suka dan terus menerus jatuh cinta dengan Shaklee kan? 

Sekarang, jika awak rasa sama macam apa yang saya rasa selama ni, dan nak turut serta bersama sama… dan ada perasaan untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee sebab nak menikmati dan Beli Produk Shaklee Dengan Harga Ahli yang lebih hebat dan awesome?

Jangan risau, saya dah fikirkan semuanya. Apa yang awak perlu buat ialah Daftar Jadi Ahli Shaklee Online dan inshaAllah dalam masa beberapa minit, awak akan jadi sebahagian dari kami.

Terima kasih dan assalamualaikum semua. 

Related Articles

0 comments: