In Bisnes Online bisnes online shaklee Cara Buat Bisnes Online Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee

Bisnes Online Shaklee: Kedai Maya Saya

Assalamualaikum semua dan selamat tengahari. Walaupun baru sebulan lebih saya Daftar Jadi Ahli Shaklee untuk aktif Buat Bisnes Online, tapi alhamdulillah berkat tunjuk ajar mentor dan adik beradik Shaklee yang lain, saya dah ada platform maya saya, atau pun lebih familar dikenali sebagai ‘kedai maya’ di mana kat situ lah saya promote setiap produk yang jadi pilihan saya untuk hari tu.



Kadang kadang, saya pok pek harian saya yang panjang lebar tentang produk dan keberkesanannya (blog) dan adakalanya musim musim di mana saya meluangkan masa untuk ‘mencuit’ beberapa info penting ringkas (FB dan Instagram) untuk informasi pendek kepada prospek dan customer tentang produk pilihan untuk hari itu, supaya prospek dan customer tahu dan aware tentangnya. Awak dah pernah singgah memana ‘kedai maya’ saya tu? Atau awak dah ‘LIKE’ atau ‘FOLLOW’ mana mana ‘kedai maya’ saya tu? Belum? Kenapa tak? Takpe, takpe. Saya dah sediakan link link untuk setiap kedai saya tu dan jemput jemput lah ‘LIKE’ dan ‘FOLLOW’ ‘kedai maya’ saya tu, boleh? Klik mana mana icon dan otomatik awak akan ke mana mana 'kedai maya' saya tu. 

Terima kasih, semua. 




Related Articles

0 comments: