In Beli Shaklee Cara Buat Bisnes Online Jom Kurus Dengan Shaklee pengedar shaklee setiawangsa pengedar shaklee wangsa maju Set Kurus Shaklee Superstars Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5

Jom Kurus Dengan Shaklee

Saya mulai aktif buat Bisnes Shaklee Online dari awal bulan November 2016 (officially start buat Bisnes Online Shaklee), ada lah dapat a few customers. Tapi sebab baru kan, itu pun tercangak cangak tak reti nak approach. Malu apatah lagi!

Mana biasa nak approach orang macam tu. Nasib baik lah ada a few kawan kawan jugak yang memang nak cari supplements untuk diri mereka, secara tak langsung jadi saya punya customer sendiri.

Macam yang awak semua dah tahu, saya lebih kepada mereka yang ingin kelihatan cantik untuk membina keyakinan diri, mostly wanita bekerjaya yang tidak ada masa untuk diri sendiri nak pegi facial ke, nak buat rawatan spa penuh atau seangkatan dengannya. Maklumlah, kerja pejabat tak habis habis kan?


Dalam masa yang sama, saya jugak menjuruskan Bisnes Online Shaklee saya kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan secara sihat. Bukan macam kat internet sekarang ni dengan janji janji manis, nak turun berat dalam masa 7 hari, atau kurus dalam 3 hari…? Itu semua melampau sangat. Dan ada antara mereka tu jatuh sakit tau, sebab terpaksa berlapar untuk dapatkan berat idaman!

Tidak dengan saya dan Shaklee. Sesiapa yang mengambil set atau supplements dengan saya, saya akan pastikan mereka makan dengan kadar yang betul dan saya akan monitor pengambilan makanan untuk memastikan mereka mendapat berat badan ideal, sebab saya tahu perasaan jadi GEMOK dan TAK MENARIK adalah sangat depressing.

I know, I know. Dan saya bukanlah jenis Ahli Shaklee yang lepas tangan selepas customer membuat pembelian dan ucapkan Bye Bye kepada mereka camtu je. Saya ada di sisi mereka sampai lah mereka dapat apa yang mereka inginkan (berat badan ideal!).

Di sini, ialah kawan saya sendiri. Sebelum ni, dia mengambil produk Shaklee dari SID yang lain. Dia telah mengambil Set Kurus Shaklee (tanpa ESP) sejak berbulan dulu bersama SID lain, tetapi tanpa jadual pemakanan supplement yang betul. Berat badan tidak menunjukkan sebarang perubahan, kalau ada pun 1-2kg dan lepas tu naik balik.

Detail Customer

Nama: Atirah Suraya (bukan nama sebenar)
Umur: 30 tahun
Pekerjaan: Pengurus Kontrak 
Supplements Shaklee: Alfafa, Herb-Lax, Lecithin, Omega Guard
Mula Ambil Dengan Saya: 10 Disember 2016
Berat Sebelum: 65kg (10/12/2016)
Berat Sekarang: 63kg (20/12/2016)

Whatsapp Bertarikh 20 Disember 2016

Tapi setelah dia mendapat konsultasi dari saya dan mengikut cara pemakanan yang betul, dia telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 2kg dalam masa 10 hari! Di bawah ini saya sertakan perbualan Whatsapp bersama beliau, tetapi saya terpaksa 'private' kan nama dia untuk tidak 'step on anyone's toe', takut takut SID yang sebelum ini berurusan dengan dia ada membaca posting saya ini. 

Walaupun ianya hanya 'secubit' kejayaaan berbanding dengan SID lain yang mungkin berjaya menurunkan berat badan customer sebanyak 10-20kg, tapi saya masih berbangga dengan diri saya dan diri customer aka kawan saya ini, kerana berjaya menurunkan berat badan dalam masa yang singkat dengan cara makan supplement yang betul.

Tapi, of course lah bukan itu saja! Saya jugak dah pastikan untuk dia kawal makan dan make sure tak tala jer semua benda atas meja. Haha. Selain tu, kena lah bersenam jugak bagi keluar peluh. Bukan setakat makan supplements yang cukup dah boleh turunkan berat badan gitu jer kan? 

Saya jugak nak menekankan bahawa, awak takkan sesekali rasa RUGI untuk mendapatkan saya sebagai Pengedar Shaklee kepada awak, terutamanya jika awak duduk di kawasan Wangsa Maju, Setiawangsa atau Hulu Klang. Eh tapi, kalau awak kat Shah Alam sekali pun, saya boleh bantu awak! Ini lah antara kelebihan saya yang mungkin awak tak dapat dengan Pengedar Shaklee lain di luar sana:-

Whatsapp Bertarikh 21 Disember 2016


😍 Konsultasi eksklusif untuk setiap customer saya;

😍 Available untuk sebarang pertanyaan tentang produk/isu berkaitan/apa apa saja anytime, anyday (tapi awak kena jadi customer saya lah dulu, sebab ini special untuk customer saya SAHAJA)

😍 Jika awak berminat untuk buat bisnes Shaklee macam saya, saya akan train awak sungguh sungguh sampai berjaya, inshaAllah

😍 Saya bukan jenis yang lepas customer buat pembelian, saya tinggalkan awak terkontang kanting. Tapi saya duduk tepi dan pegang tangan awak sampai awak berjaya!

😍 Saya akan monitor progress setiap customer saya closely dan saya ada rekod untuk setiap customer saya so far, alhamdulillah! 

=========================================

Ha, tahu tu? So, jika awak berminat sama ada untuk TANYA PASAL PRODUK, boleh terus:-

WHATSAPP 'TANYA PRODUK' ke 012 2195 363 CIKLISA 

WHATSAPP 'TANYA PRODUK' ke 012 2195 363 CIKLISA 

WHATSAPP 'TANYA PRODUK' ke 012 2195 363 CIKLISA 

=========================================

Atau, rasa teruja nak DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE, boleh terus:-

WHATSAPP 'NAK JADI AHLI' ke 012 2195 363 CIKLISA 


WHATSAPP 'NAK JADI AHLI' ke 012 2195 363 CIKLISA  

WHATSAPP 'NAK JADI AHLI' ke 012 2195 363 CIKLISA 

=========================================

Okay? 

Sampai berjumpa lagi.

Related Articles

0 comments: