In Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Online Yuran Pendaftaran Shaklee

Yuran Pendaftaran Ahli Shaklee

Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee tak? Awak boleh rujuk blog entry bertajuk 'Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee' yang lalu. Yuran Pendaftaran Ahli Shaklee boleh dibahagikan kepada dua cara yang berbeza iaitu:-





a) Yuran Pendaftaran Ahli Shaklee sebanyak RM 69 + kos khidmat pos yang bernilai RM 10 jika anda bertempat di Semenanjung manakala RM 20 untuk awak yang berada di Sabah / Sarawak. Jadi jumlah Yuran Pendaftaran Ahli Shaklee adalah seperti berikut:-

  • Semenanjung (RM 69 + RM 10 = RM 79 SAHAJA); atau,
  • Sabah / Sarawak (RM 69 + RM 20 = RM 89 SAHAJA).
ATAU,

b) Daftar Jadi Ahli Shaklee Percuma dengan pembelian terkumpul produk Shaklee dalam satu resit yang berjumlah sekurang kurangnya RM 700++ yang jugak bersamaan dengan nilai 200UV points. Macamana nak tahu barangan belian mencukupi 200UV points? Sila rujuk Senarai Harga Produk Shaklee sebab dalam senarai tu ada terkandung nilai UV untuk setiap produk. 

Tapi, jika awak confused atau perlukan bantuan atau ada sebarang pertanyaan tentang macamana nak kira UV points tu, boleh sangat sangat hubungi saya di 012-2195363 dan saya dengan senang hati nak bantu. Ok?

Oh, lupa nak cakap. Awak tahu tak? Jika awak pilih Option (b) tu... belian barangan produk Shaklee sejumlah sekurang kurangnya RM 700, awak akan dapat cash rebate pulak dari Shaklee. Sebab konsep Shaklee ialah untuk berikan cash rebate dengan setiap pembelian Shaklee melebihi beberapa ringgit dalam setiap bulan (i.e. bila UV points melebihi 150). Seronok kan?

Sekarang rasa teruja tak nak Daftar Jadi Ahli Shaklee, terutamanya untuk sertai saya dalam Group Superstars Shaklee? Jom lah. Kenapa tunggu lagi. Jom Daftar Jadi Ahli Shaklee hari ini, okay? 

Terima kasih semua dan sampai berjumpa lagi.

Related Articles

0 comments: