In Beli Shaklee Beli Shaklee Online Bisnes Shaklee Online Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee

Jom Beli Shaklee Online

Trend sekarang ialah untuk beli apa apa melalui transaksi online. Best kan? Tak perlu nak pakai cantik cantik, mekap ke, gosok tudung, siapkan anak anak, buat susu anak, etc. Sebab tu ramai syok guna kad debit/kredit dan tekan tekan terus “BUY NOW”. Untung lah awak, sebab sekarang pun dah ada kemudahan untuk Beli Shaklee Online.

==============

Kalau dulu, awak MESTI jumpa atau hubungi Pengedar Sah Shaklee untuk beli barangan Shaklee dengan mereka. Takde peluang untuk beli secara online. Bukan apa. Kadang kadang rasa susah sebab nak kena bersiap semua kan? Bila dah bersiap; nak drive pi jumpa tu… ada pulak masalah sana sini. Dengan jem yang tak surut surut lah, hujan lebat ke, sesat sebab Waze bawak pusing merata, etc. Tapi sekarang, kita dah ada tawaran untuk Beli Shaklee Online. Awak cuma perlu duduk kat depan laptop atau phone dan mulakan aktiviti shopping supplements dan vitamins Shaklee camtu je, sebab apa? Sebab dah boleh Beli Shaklee Online lah! Pakai baju tido dan tak mandi lagi pun, tak apa! Best ke best?

Apa yang awak perlukan untuk Beli Shaklee Online:-

  1. Laptop / desktop / handphone
  2. Line internet 
  3. Kad debit / kredit
  4. List barang nak beli dari Shaklee

Dah! Ha’ah. Mudah tak? Mudah kan???

Awak boleh Beli Produk Shaklee di mana mana je. Takde masalah. Asalkan 4 benda kat atas tu ada, then semua pun settle. Awak boleh jugak lah nak klik ikon kat bawah ni untuk mula ber’shopping kalau mana mana link tak berfungsi. Lepas tu, selamat bershopping dengan riang lah!


KLIK IKON untuk Beli Shaklee Online
SIAPA yang hantarkan produk Shaklee awak beli tu? Bila awak Beli Shaklee Online ni, setiap barangan atau produk Shaklee tu akan dihantar direct dari Shaklee sendiri. So, tak perlu lah nak risau produk Shaklee tu expired ke, dah lama ke, stok dalam but kereta ke… memang takkan lah ada perkara camtu. Sebab sememangnya jika awak Beli Shaklee Online ni, dia hantor direct dari Shaklee sendiri. 

BERAPA HARI nak tunggu untuk produk tu sampai kalau awak pilih untuk Beli Shaklee Online? Rata rata feedback yang saya terima dari orang ramai (customer saya sendiri), sekurang kurangnya dalam 1-2 hari lah. Tak lebih dari tu. Sebenarnya memang mostly rasa macam 1 hari, tapi jom bagi lebih sikit kan? 1-2  hari lah. MELAINKAN, kalau tempat penghantaran tu adalah sedikit OUTSKIRT atau terpencil, ha… mungkin amik masa lama sikit. 

KLIK IKON untuk Beli Shaklee Online
KOS PENGHANTARAN yang dikenakan oleh Shaklee amatlah berbaloi sebab dia tak kira berat barang yang kita order tu. Kos dia adalah "flat rate" je yang dia charge. Best kan? Kos penghantaran yang dikenakan ialah RM10 untuk penghantaran ke Semenanjung dan RM20 untuk penghantaran ke Sabah / Sarawak. Murah kan?

Mudah kan? Ish. Memang sangat mudah. Bukannya apa. Macam saya; saya syok jugak bila shopping online ni. Yang paling syok bila takyah nak siap siap. Cantik cantik nak pi kedai. Sebab duduk depan laptop pun, settle. Best kan? 

Jadi… baiklah. Ini lah cara dia kalau awak nak Beli Shaklee Online. Okay? Tapi, kalau awak nak pilih untuk Beli Shaklee Dengan Cik Lisa Wangi, boleh klik ikon di bawah. Cara Cara Untuk Beli Shaklee Dengan Cik Lisa Wangi akan diterangkan di situ. 



Terima kasih dan Salam Jumaat untuk semua.

Related Articles

0 comments: