In Bisnes Online Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Online Promosi VIVIX Resveratrol Dalam Vivix Shaklee Resveratrol Untuk Kanser VIVIX awet muda

Sirap Anggur VIVIX Shaklee Mampu Cegah Kanser?

VIVIX. Salah satu daripada supplements yang jadi faveret saya dalam produk Shaklee. Dulu, masa mula mula Daftar Jadi Ahli Shaklee, saya tak mulakan dengan VIVIX. Dan beberapa produk Shaklee lain yang awak ada tengok saya buat review dan gilakannya! Semua tu datang satu demi satu. Dulu saya mulakan dengan set Kurus Shaklee. Haha. Sapa taknak kurus kan? Dengar pulak yang bila kurus dengan Shaklee, kita kurus cara sihat. Kita tak masukkan random chemicals dalam badan sebab yang baikknya, Shaklee takde bahan kimia! Lepas tu, eventually baru saya start makan satu satu yang lain. Produk pertama; paling awal saya ialah ESP! Taktau lah cemana orang lain kata ESP tu tak syok, bau dia, rasa dia… but kita rasa yummy je. Hihi. Then, one after another… kita rasa nak cuba VIVIX. Apa yang hebatnya; until semua orang gilakan VIVIX kan? Saya ni curious sikit, so apa lagi…? Mula lah rasa nak cuba. Bukan dari awal awal saya Daftar Jadi Ahli Shaklee dah awal awal try. Atau bila mula Bisnes Online Shaklee saya try. Hmm, rasanya in between those two masa yang saya terdetik suatu hari tu, 

“Eh! Nak kena rasa lah VIVIX ni. Apa yang best sangat dengan VIVIX ni sebenarnya?”

Dan lepas tu saya sangkut! Hihi. VIVIX memang best!

So, apa dalam VIVIX ni sebenarnya?

Ada 4 major ingredients dalam VIVIX ni (macam dalam gambar kat bawah ni). Kalau awak buat research sendiri pun, awak akan jumpa punya lah empat, empat ingredients ni dan setiap mereka mempunyai kandungan hebat untuk membantu meningkatkan taraf kesihatan kita. Tengok!! Sweet tak Shaklee sebenarnya, sanggup berusaha untuk mendapatkan bahan bahan yang amazing nak buat VIVIX??? Sweet kan, kan, kan???


Polifenol + Resveratrol
================

Gabungan empat bahan utama VIVIX mengandungi Polifenol + Resveratrol, di mana bahan gabungan ini mempunyai kuasa yang super awesome untuk meningkatkan kesihatan kita dan baru baru ini satu kajian telah dijalankan di mana mereka dah discover yang in a way, kandungan hebat dalam VIVIX boleh MENCEGAH KANSER!!! Ia ada berkenaan dengan TELOMERE dan pembentukkan sel sel DNA baru untuk setiap orang dan macam yang kita tahu, setiap kajian yang dijalankan oleh Shaklee amatlah dipandang tinggi dan tak yah nak buat main lah, sebab mereka memang serius bab bab mengkaji ni, sebab they went through semua benda nak pastikan yang its RELEVANT!

Dalam kajian tentang TELOMERE tu jugak, ia menghubungkait antara potensi untuk MEMANJANGKAN JANGKA HAYAT seseorang. Bukan lah nak cakap kita ni nak jadi Tuhan, (haihhh! memang lah TIDAK!), tetapi apabila kita dapat mengelakkan TELOMERE daripada memendek dan instead boleh dipanjangkan, ia dapat mencegah seseorang dari terdedah kepada penyakit penyakit kronik kerana sel sel kromosom kita terpelihara sebab Telomere kita dah tak pendek lagi. 

Oh my, oh my! Haha. Mesti awak sangat bingung dengan all the terms yang saya campak campak dalam petikan kat atas tu kan? Okay, penerangan yang lebih terperinci tentang Telomere dan kajian kajian yang telah dijalankan oleh Shaklee sebelum ini boleh di baca di entri sebelum ini Resveratrol Dalam Vivix Shaklee: Berita Baik Untuk Pesakit Kanser dan Landmark Study Bukti Produk Shaklee Berkesan Dan Selamat

Selain tu, kita tahu yang VIVIX mengandungi kandungan anti-oksidan yang tinggi dan sebab ni lah ia dapat tingkatkan imunisasi kita. Tahu ke, bila VIVIX boleh baikpulih dan buat sel sel DNA yang baru; dari situ lah kita dapat keuntungan bila kulit kita tak kedut kedut, muka tak kusam kusam lagi, tua pun tak lah duduk terlepuk atas kerusi je, sebab sangat aktif dan boleh gerak sana sini…? Itu semua disebabkan kandungan nutrients yang cukup dan bila DNA tak mereput awal daripada yang sepatutnya; haa… tahu ke?

Bila telomere kita terpelihara; baru lah kita dapat lihat orang umur 60 tahun tapi masih boleh ke sana sini macam orang umur 40 tahun. Sebab sel sel DNA dia sihat. Dia aged ikut keupayaan diri dan tubuh badan dia, dan macam ni lah kita boleh dengan bangganya sebut, 

“Age is just a number and nothing else!”

Phew! Best kan? Best kan??? 

Oh yes. Dan in any case; ada pembaca baru kat sini…? Saya akan masuk umur 36 tahun ni (2017). Yes, yes. Saya tahu, tutup mulut tu. Hihi. Tak nampak macam 36 tahun pun? Kan nak cakap ni, “age is just a number!”. 

Hihi… Yes. Dan betul tu. Saya memang minum VIVIX! 

Rasa lebih hebat dari siapa saya sebelum ini. Definitely. Oh, dan kalau awak berminat untuk try VIVIX HARI INI, toksah lah duduk situ kuis kuis jari kat meja tu. Mai lah order dengan saya mai. Senang je. 

Sebelum tu nak cerita sikit; bulan awesome ni Shaklee sangat lah baik hati sebab mereka buat PROMOSI VIVIX untuk tahun baru 2017. Sapa yang before ni memang customer VIVIX, ntah berapa kali sujud syukur mereka buat; sebab promosi ni memang boleh buat terharu leleh air mata okeh?

Ada dua jenis; either beli 7 tapi bayar harga 6 botol SAHAJA atau, beli 2 botol dengan potongan 5% diskaun. Mana mana pun, memang awesome! Saya sendiri, inshaALLAH by next week nak beli yang set 7 tu sebab saya kongsi dengan Mama saya (ya, Mama saya minum VIVIX! Produk Shaklee Pertama Untuk Mama). 

Apa apa pun, BERMINAT???

WHATSAPP “PROMOSI VIVIX” KE:-

012 2195 363 CIK LISA.

012 2195 363 CIK LISA.

012 2195 363 CIK LISA.

Terima kasih daun keladi, nanti kita confirm jumpa lagi! Hihi. Bila? Eh, bila saya pi hantor VIVIX ke rumah awak lah! So, mai lah cepat k? Mai call / whatsapp saya secepat mungkin. Saya tunggu okay?


Assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: