In Adik Beradik Anak Sedara Daftar Jadi Ahli Shaklee Keletah Budak Comel Memori Budak Kecil Nenek Si Bongkok Tiga Superstars Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5

Nenek Si Bongkok Tiga

Dalam adik beradik saya; saya ialah anak yang sulung. Anak first. Kakak kawasan! Hihi. Then, ada adik lelaki (Ammar), adik lelaki (Afiif) dan adik perempuan (Syatrah). Dalam adik beradik kami ni; Ammar sorang tu yang dah kawen dan dah ada dua orang anak; my nieces. Sarah Dania (2 tahun) dan Ayna Rayhan (10 bulan).



Masa Sarah Dania tu membesar, saya takdak kat sini lagi sebab masa tu kat Abu Dhabi lagi. So bila balik balik sini… baru lah ada masa jumpa dia. Tapi memang lah, ada satu benda yang memang favourite dia of all time! Masa kita kecik kecik, kita ada belajar nursery rhymes kan? Lagu kanak kanak? Lagu lama?

Ha, kakak (Sarah) ni suka sangat dengan lagu Nenek Nenek Si Bongkok Tiga. Pernah dengar tak lagu tu? Haa, Sarah ni memang suka sangat lagu tu. Masalah dia, kalau suka dengar je takpe jugak. Ni siap kena ada tools untuk dia berlakon jadi Nenek Si Bongkok Tiga tu sekali tahu tak? Dan benda ni memang berlanjutan lah sampai sekarang! Haha… Memang semua orang akan ingat sampai bila bila. Saya dan Mama siap pernah kena marah dengan Papa sebab ingat kami ni buli cucu dia, padahal Ammar sendiri yang latih anak dia gitu! Hihi.

So, enjoy di bawah ni video Cik Sarah (first niece saya yang pandai berlakon ni)

Related Articles

0 comments: