In Alzheimer Neurodegeneration Oxidative Stress Parkinson Resveratrol Dalam Vivix Shaklee shaklee setiawangsa shaklee wangsa maju Superstars Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5 VIVIX Shaklee

Cegah Nyanyuk Dan Cepat Lupa Dengan VIVIX Shaklee

Bila macam macam benda dalam kepala dan tiba tiba takleh nak cope, terus rasa cemas dan keletihan. Bila letih, badan jadi lesu dan otak dan dan hilang kawalan untuk fokus. Hal ni jadi bila badan kita mengalami oxidative stress

Ingat tak Cik Lisa cerita hari tu di Jus Anggur Vivix Bantu Neutralkan Radikal Bebas Dalam Badan Kita? Ingat jugak tak bila Cik Lisa explain tentang oxidative stress dan hal tu jadi bila terlalu banyak radikal bebas dalam badan kita melebihi dari tahap yang sepatutnya? 

Dan bila otak kita tu mengalami oxidative stress, mula lah kita nak sakit itu ini. Sebab terlebih radikal bebas dalam badan, boleh menyebabkan penuaan otak!

Ha??? Otak kita jadi tua? Tua dari siapa kita sebenarnya??? Nak tahu cemana tak?

Takut tak kalau otak kita lagi tua dari siapa kita sebenarnya? Contohnya; umur kita 36 tahun (macam Cik Lisa lah, Cik Lisa kan 36 tahun?) tapi kita letih, lesu dan takleh nak fokus dalam apa benda pun sebab otak kita tua dan kemungkinan 10 tahun lebih tua dari 36 tahun tu! Mungkin umur otak ialah 46 tahun!!!

Paling sedih, kalau umur baru 20an. Tapi sebab tak pantau radikal bebas dalam badan wholly, otak mengalami penuaan yang maksimum dan mungkin berusia 30 tahun lebih dari umur sebenar! 

Bayangkan, umur 20an tapi nyanyuk lah, takleh fokus dalam kelas, cepat letih… ish! Dah macam orang 50an!

Antara penyakit yang femes sekarang ni bila otak kita ngada ngada nak tua dari waktunya sebab radikal bebas yang berleluasa dalam badan kita tu ialah Alzheimer (nyanyuk), Parkinson, Huntington’s, Motor Neuron dan macam macam lagi. 

Selama ni awak mesti dah baca celoteh Cik Lisa dok pot pet pasal Vivix kan? Ingat tak Vivix; jus anggur feveret Cik Lisa tu? Ha… ingat tak bila Cik Lisa kata yang kandungan Vivix ni ada resveratrol + polifenol? Chup! Iklan. Tahu tak dari memula dulu kan, Cik Lisa punya lah payahhh nak sebut resveratrol tu? 

Haha. Lama jugak dok praktis sebut sebut resveratrol tu depan cermin hari hari sebab nak bagi konfiden sikit bila cerita kat prospek atau customer? Susah kan? Cuba sebut, cuba sebut!

Anyway, gabungan resveratrol + polifenol ni lah yang boleh membaikpulih sel sel yang rosak dan membina sel sel baru untuk badan kita. Sebab tu lah jugak Vivix ni dikenali sebagai supplement untuk anti-penuaan. 

Dan sebab tu jugak lah semua macam terpegun, tertawan dan terpukau bila Cik Lisa kata umur Cik Lisa 36 tahun ni! Ceewahhh! Haha.

Kenapa Cik Lisa dok amalkan Vivix syiokkk sangat hari hari pun minum macam seronok dan riang ria walaupun ramai ramai orang kata Vivix tu mahal? 

Kenapa jugak walaupun harga dia sebegitu rupa, Cik Lisa tetap rasa it’s worth it untuk consume dan tak pernah putus bekalan Vivix walaupun Cik Lisa tak ada RM10K sebulan sebagai gaji tetap?

Best sangat ke Vivix ni sampai Cik Lisa sanggup turutkan kemahuan kesihatan badan Cik Lisa ni dan pastikan sekurang kurangnya, mesti minum seteguk (eh, mana pegi sudu yang sepatutnya Cik Lisa guna tu? eh, haha…)?

Semata mata untuk dapatkan kesihatan yang ohsem tu? 

Sebabnya; di samping untuk kekal awet muda dan kulit cantik (kan Vivix ni bina sel sel baru dan baikpulih sel sel yang rosak, sebab tu kulit boleh jadi cantik, licin dan ‘digemari ramai’)
Cik Lisa amik Vivix untuk kesihatan sepenuhnya. 

Maksudnya; untuk elakkan dari kena neurodegeneration tu lah! Untuk elak otak dari mengalami penuaan dari sepatutnya!

Cik Lisa tak nak lah otak Cik Lisa laju laju nak jadi tua dari sepatutnya! Sebab kandungan Vivix tu bukan saja nak buat magik untuk elak penuaan berlaku dari segi luaran (kulit tak kedut, awet muda, riang ria macam Cik Lisa now ni! hihi…).

Tapi jugak Vivix turut bantu elak penuaan dari berlaku di dalam tubuh badan kita; in particularly otak kita tu lah!

Kita kena lah dari awal elak sebelum kena. Sebab tu Cik Lisa mula dengan Vivix sejak tahun 2013 - walaupun tu sebenarnya dah lewat lah? Sebab tu masa Cik Lisa umur 32 tahun! Haihh! Jeles Cik Lisa dengan adik adik manis yang mula Vivix di usia 20an! Cantikk lah awak pas ni. 


So, awak nak ke otak awak laju laju nak jadi tua gittew? Nanti belum apa apa, sikit sikit lupa. Nak buat susu anak, eh eh. Lupa. Terus tak buat. Fokus hilang. Sebab otak senyap senyap nak jadi orang tua cecepat. 

Tak nakkk kan? Ha, sebab tu lah Cik Lisa ni asyik asyik ajak awak minum Vivix taww! Sebab Cik Lisa takmo lah awak nanti muka nampak tua, cakap macam orang tua, selow melow nak bertindak sebab otak dah mengalami penuaan dan takleh nak fokus padahal baru umur 23 tahun? Cemana tu? 

Malu lah pulak dengan Cik Lisa yang dah 36 tahun ni kan??? Haa, betul ke betul?

Jom! Sama sama cantik bersama Cik Lisa; bukan hanya cantik paras rupa tapi kita sesama cantik dalaman sekali. Otak tu! Otak kan penting. 

Otak kan tentukan siapa diri kita ni, pandai nak fokus tak, pandai nak fikir atau buat decision?

Ha, fikir fikirkan lah okay? 

Cik Lisa rasa sampai sini dulu. Nanti Cik Lisa sambung lagi lain entri okay?


Terima kasih semua sebab baca penulisan Cik Lisa ni. Harap awak dapat manfaat dari info Cik Lisa hari ni.


Assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: