In Beli Produk Shaklee Bisnes Shaklee Online Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee pengedar shaklee wangsa maju superstars tsunami tsunami shaklee

Akhirnya Saya Jatuh Cinta

Assalamualaikum.

Dah banyak banyak awak semua baca posting saya pasal Shaklee ni kan, mesti ada rasa nak tanya kan? Betul tak? 


Kenapa Shaklee? Kenapa saya pilih untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee

Apa ada dengan Shaklee?


Ya, betul. Saya tahu. 

Produk supplement & vitamins kat dunia ni, ada macam macam jenis kan? Macam macam jenama. Tak payah view dari sudut seluruh dunia lah, tgk kat Malaysia pun dah cukup. Macam macam ada. Tapi, kenapa Daftar Jadi Ahli Shaklee? 

Sebab Shaklee ni istimewa lah!! Shaklee ni lain dari yang lain. Sebab Shaklee ni bukan lah keluarkan produk kesihatan; that is semua supplements and vitamins tu semata mata nak carik profit. 

Tapi jugak untuk membantu para pengguna dia utk dapatkan kehidupan yang sihat.

Eh, chup!! Mana saya tahu semua ni? 

Sebab saya mula kenal Shaklee bila saya mula consume Shaklee. 

Mula mula, macam semua orang, mesti lah skeptical kan? Sifat curious & cautious kan dah macam lumrah dalam jiwa raga seorang manusia? Saya pun macam tu jugak. 


Tapi, lama lama pas tu, dah tahu apa & semua tentangnya, saya akhirnya jatuh cinta! 

💕Dia sayang saya sepenuh hati, sebab tu kajian khusus & teliti dijlnkan utk satu satu produk untuk kualiti yang hebat.

💕Dia jujur dengan saya bila dia menggunakan mostly bahan bahan semulajadi & bukannya bahan tiruan mahu pun toksik yang merbahaya.

💕Dia ikhlas dengan saya & tidak hanya cakap kosong sebab setiap produk Shaklee work wonders! Jadi bukan lah hanya talk the talk but not walk the walk. Tapi dia WALK THE WALK!



Dan sekarang, saya taknak jadi orang yg tamak. Bila saya tahu produk Shaklee ni hebat, saya nk kongsi sama sama. Bila saya jadi Independent Distributor Shaklee & saya mmg consume produk Shaklee, saya dapat kongsi pengalaman hebat saya dgn orang lain. 

If Shaklee boleh tolong saya, Shaklee juga mampu bantu awak semua! 

Untuk tahu lebih lanjut tentang produk Shaklee & pengalaman saya bersama Shaklee, sila luangkan masa untuk hubungi saya di 012-2195363. 

If tak selesa untuk berbual di telefon, kite boleh minum kopi, teh atau apa apa saje. Tapi kalau awak sebenarnya berminat untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee Online, mesti lah boleh jugak. 

Dan saya takkan tinggalkan awak macam tu je. Lepas awak Daftar Jadi Ahli Shaklee Online, saya akan hubungi awak dalam masa 24 jam dengan semua details sebagai seorang Shaklee Independent Distributor. Okay?

Jgn lepaskan peluang ni! 

Sebab bila awak dah bersemuka dengan saya, tak kering gusi nanti awak dengar saya berceloteh! 

Jgn lupa hubungi saya ya? 

Assalamualaikum & selamat malam. 

Related Articles

0 comments: