In Anti-Penuaan Beli Produk Shaklee Cara Daftar Jadi Ahli Shaklee Kulit Cantik Dengan Shaklee pengedar shaklee wangsa maju Superstars Shaklee tsunami shaklee Tsunami Superstars

Bila Kita Tahu Kita Nak, Kita Kena Usaha Lebih!

Assalamualaikum semua. 🙋🏻

Apa beza lifestyle saya dulu dan sekarang? Sebelum dan sesudah Daftar Jadi Ahli Shaklee? Drastik ke perubahannya dan masalah besar ke dalam diri saya? Adik adik saya? Semua ahli keluarga saya? 

Apa perbezaan nyata bila saya Daftar Jadi Ahli Shaklee?

Ya, secara jujurnya… yes. Untuk diri saya sendiri, ya. It was hard at the beginning. Cuba awak bayangkan, awak terpaksa melakukan sesuatu perkara yang langsung awak tak look forward to. Yang awak benci pada awalnya. 

A thing that awak tak pernah terfikir akan datang harinya, suatu hari utk awak lakukannya? Tak ke horror gila namanya tu??? 


Itu lah exactly perasaan saya masa saya tekad untuk detoxify badan saya, bila saya beranggapan badan dah mengembang & melebar, kecik sikit je dari sebuah kereta Kancil. 

Itu juga lah perasaan saya yang sebenar benarnya bila bertekad untuk bersihkan diri saya, inside & outside dan AIR KOSONG memainkan peranan utama dalam storyline ni!

OH MY GOD! 

First few weeks + months, it was dreadful! Awful! Nyatakan saje semua perkataan yang seangkatan dengannya. Setiap perasaan yang sinonim, yes! 


But day by day, perasaan tu berubah bila saya rasa badan saya mengecut. Ringan bak balloon ditiup helium. Mood sekata sepanjang masa. Gelak ketawa keriangan dan hadapi semuanya dengan tenang & sabar. 

Berkat usaha minum berliter liter air kosong dan supplements Shaklee yg saya consume, semua perubahan dlm diri saya, dalam & luar are obviously shown lah rasanya, sebab setiap orang tegur perubahan ni. 

Ketika ni, mesti dalam hati awak berkata, 

“Shaklee kan mahal?? Mana minah ni dpt duit beli semua dlm satu masa??? Kaya!! Boleh lah” 


Tidak. Saya bukannya beli the whole set dari awal. Saya mulakan dgn satu persatu, bergantung pada my NEEDS and WANTS. NEEDS lah didahulukan, lama lepas tu, beli WANTS pulak. 

Satu benda penting.

Kite tak boleh beli produk semata mata sebab org lain pakai or consume. Kite kena dgr apa badan kite mintak, different people has different need. Itu paling penting. 

Mkn Shaklee bukan sebab nk sama dgn org lain, nk join the crowd sebab nanti baru lah ‘COOL’. No. Salah tu. Beli untuk sihat. Untuk kepentingan diri sendiri. Okay? 

So, to jawab persoalan macamana saya tukar lifestyle bila consume Shaklee? 

Yes. Susah, at first. 

Betul tu. 

Tapi saya bersyukur I chose the path, sebab saya berpuas hati dengan hasilnya. Mcm omputih kata, ‘when there’s a will, there’s a way’ kan? 

Anda bila lagi? 

Hubungi saya 012-2195363 then kite borak borak lanjut pasal Shaklee okay? 

Atau, awak boleh juga Daftar Jadi Ahli Shaklee Online dengan kadar secepat kilat, jika dalam hati awak tu ada rasa berdebar debar nak turut sama Daftar Jadi Ahli Shaklee dan lepas tu nak beli Shaklee Dengan Harga Ahli? 

Siapa taknak kan? 

Selamat malam semua. 






Related Articles

0 comments: