In Pengedar Shaklee Ampang Pengedar Shaklee Cheras Pengedar Shaklee Mont Kiara Pengedar Shaklee Nilai Pengedar Shaklee Sarawak Pengedar Shaklee Shah Alam Shaklee Bangi Shaklee Cyberjaya Shaklee Sarikei

Senarai Pengedar Shaklee Aktif 2017

Hari ni Cik Lisa nak announce sikit. Awak semua memang tahu Cik Lisa ni Pengedar Sah Shaklee Wangsa Maju, Shaklee Setiawangsa dan Shaklee Hulu Klang betul tak? Tapi, Cik Lisa jugak boleh bantu awak kalau awak tak duduk kat kawasan yang Cik Lisa namakan tu pun.

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Sebab Cik Lisa ni baik hati. Buat masa sekarang ni, Cik Lisa ada sediakan servis untuk COD Produk Shaklee sekitar kawasan Lembah Klang ni untuk sapa sapa je yang Beli Produk Shaklee dengan Cik Lisa taww! 

Nak lagi special, sapa sapa yang Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, Cik Lisa tanggung kos COD untuk awak! Eh. Tapi, haruslah yang di Lembah Klang sahaja. Susah pulak Cik Lisa nanti kalau awak duduk Ipoh pastu nak mintak Cik Lisa COD barang awak. Hihi. 

So, cemana Cik Lisa nak hantar produk bila awak Beli Produk Shaklee dengan Cik Lisa? Kalau awak bukan di Lembah Klang?
Okay. Mai rapat rapat, Cik Lisa nak explain ni sikit. Servis apa yang Cik Lisa sediakan untuk penghantaran dah cemana kos penghantaran tu nak kira ni kan? 

Macam Cik Lisa cerita. Kalau awak sekitar Lembah Klang dan Beli Produk Shaklee dengan Cik Lisa, ada dua option sebenarnya:-

KOS COD DAN KOS PENGEPOSAN YANG DIKENAKAN?


Daftar Jadi Ahli Shaklee Bersama Cik Lisa
Customer Bukan Ahli
COD (Lembah Klang) Area 01
Kos penghantaran melalui COD akan DITANGGUNG SEPENUHNYA oleh Cik Lisa sebagai tanda penghargaan awak dah pilih Cik Lisa sebagai Pengedar Shaklee awak Kos penghantaran melalui COD akan DICAJ KE BIL PEMBELIAN customer. Tapi, caj yang dikenakan bergantung pada lokasi penghantaran (kos adalah di antara RM25-RM35) 
COD (Lembah Klang) Area 02
Kos penghantaran melalui COD akan DICAJ KE BIL PEMBELIAN customer. Tapi, caj yang dikenakan bergantung pada lokasi penghantaran (kos adalah di antara RM25-RM35) 
Pengeposan Parcel (Lain lain tempat)
Kos pengeposan akan DICAJ MENGIKUT KADAR SEMASA YANG DIKENAKAN OLEH SHAKLEE SENDIRI iaitu RM 10 (Semenanjung) dan RM 20 (Sabah / Sarawak) dan kos dikenakan sebagai FLAT RATE (kos dikira berdasarkan setiap parcel dan bukan berat parcel). Barang akan dipos secara langsung oleh Shaklee Malaysia.  Kos pengeposan akan DICAJ MENGIKUT KADAR SEMASA YANG DIKENAKAN OLEH SHAKLEE SENDIRI iaitu RM 10 (Semenanjung) dan RM 20 (Sabah / Sarawak) dan kos dikenakan sebagai FLAT RATE (kos dikira berdasarkan setiap parcel dan bukan berat parcel). Barang akan dipos secara langsung oleh Shaklee Malaysia. 

Nota Kaki

Area 01 - Kawasan sekitar Wangsa Maju, Setiawangsa, Hulu Klang, Gombak, Setapak, Ampang, Cheras, Kuala Lumpur city centre

Area 02 - Lain lain kawasan di Lembah Klang (Bangsar, Petaling Jaya, Shah Alam, etc.)

Untuk kawasan kawasan yang tidak termasuk dalam COD TIDAK BERBAYAR, caj yang dikenakan masih setimpal dan dapat memberi jaminan yang awak akan terima produk dalam keadaan baik. 

Lagi lagi pulak, awak dapat peluang untuk bersua muka dengan Cik Lisa sendiri taww! 😂

Kat dalam table kat atas tu, awak boleh tengok yang Cik Lisa pun tetap boleh jadi Pengedar Shaklee untuk awak regardless di mana saja awak berada taww! 

Tak semestinya awak ni duduk kat Kemaman, Terengganu dan tokleh nak amik dan pilih Cik Lisa jadi Pengedar Shaklee awak taww!

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Contohnya kan: minggu lepas ada dua orang yang carik Cik Lisa melalui Google dan jumpa Cik Lisa dan belog Cik Lisa ni. 

Satu (A) pilih untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee untuk Beli Produk Shaklee dan makan sendiri. And lagi satu pulak (B), Daftar Jadi Ahli Shaklee untuk mula Bisnes Online Shaklee.

Tahu tak (A) tu dari Sabak Bernam, Selangor

Dan (B) tu dari Sarikei, Sarawak?

Lokasi di mana awak berada bukanlah penghalang untuk kita bersama tawww! Ceewahhh! Haha. 

So, kalau awak berminat untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee samada untuk Beli Produk Shaklee dan consume sendiri saja atau nak mula bina Bisnes Online Shaklee, boleh lah lelaju untuk Hubungi Cik Lisa melalui medium di bawah ni 




Atau, tinggalkan details lengkap di >>>Hubungi Cik Lisa<<< dan saya akan cepat cepat contact awak!

Dalam masa yang sama dan tim kecil Cik Lisa dah mula nak mengorak langkah dan nak luaskan jajahan; di bawah ni ialah anak anak bisnes Cik Lisa / Mommy Lisa ataupun partner bisnes Cik Lisa yang menguasai kawasan jajahan masing masing.

Mereka ni ada offer servis COD untuk penghantaran produk lepas awak Beli Produk Shaklee dan bimbingan detail yang eksklusif tentang produk boleh dapat terus dari mereka. Kalau nak Cik Lisa guide pun, mestilah boleh jugak! Kami kan satu haluan, satu susur galur. 

Di bawah tim Superstars Shaklee dan iReach Family - antara keluarga Shaklee yang super aktif di Malaysia taww?

So, jom berkenalan dengan tim kecil Cik Lisa ni okay?

========


PENGEDAR SHAKLEE / EJEN SHAKLEE UNTUK COD SHAKLEE DI MALAYSIA


PENGEDAR SHAKLEE AMPANG DAN CHERAS


Ini Alif. Alif ni baru jadi Ayah kepada seorang bayi comel beberapa bulan yang lalu. Alif boleh bagi awak details tentang produk dan masalah atau isu kesihatan yang awak hadapi sekarang ni taww! Alif jugak ada sediakan servis COD untuk tempat tempat yang berdekatan dengan kawasan jajahan dia.

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Kawasan lain tapi nak Alif untuk bantu awak? Sebab mungkin lagi selesa nak diskas dengan lelaki jugak? Eh. Mesti lah boleh. Produk akan dihantar melalui cara pengeposan.

Eh, gini lah. Awak boleh Hubungi Alif melalui:-





PENGEDAR SHAKLEE SUBANG JAYA, SRI HARTAMAS DAN MONT KIARA


Ini Alia Fatin. Comel kan anak bisnes Cik Lisa ni? Awak boleh panggil dia: Alia. Alia boleh berjumpa dan bantu awak tangani masalah kesihatan yang awak hadapi. Eh eh! Tak semestinya sakit baru nak cari vitamins dan supplements kan?

Untuk tanya beberapa isu yang kurang pasti pun boleh contact Alia taww!

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Alia memang sediakan servis COD untuk kawasan yang merangkumi jajahan Cik Alia kita ni. Ha, macam Alif jugak. Kalau kawasan awak tak termasuk, servis pengeposan direct dari Shaklee ada disediakan oleh tim kami. Best kan? 

Awak boleh Hubungi Alia melalui:-





PENGEDAR SHAKLEE SG. BESI, BANGI DAN SHAH ALAM


Ini Afifah. Awak boleh panggil dia Fif. 

Fif ni boleh cover kawasan di bawah jajahan dia taww as listed tu. Sg. Besi, Bangi dan Shah Alam. At the same time, Fif kata dia boleh jugak nak COD kan ke kawasan lain seperti Kuchai Lama dan Cheras Baru dan Lama.

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Awak ada isu kesihatan yang tak berapa nak sure? Eh. Boleh sangat awak cari Fif dan diskas dengan dia. Nak cari Cik Lisa pun, haruslah lagi sesangat boleh. Kami ni nak bantu orang amik tahu tentang supplement. Sebab takmo lah bila dah jadi, baru kalut nak beli semua jenis yang ada. 

Kan? So, boleh cecepat untuk Hubungi Fif melalui:-





PENGEDAR SHAKLEE CYBERJAYA, PUTRAJAYA DAN NILAI


Ini Ammar. Dia ni Pengedar Shaklee untuk kawasan sekitar Cyberjaya, Putrajaya dan Nilai. 

Macam anak anak bisnes Cik Lisa yang lain, Ammar pun menawarkan servis COD untuk kawasan berdekatan. Eh. Dan macam Cik Lisa jugak, Ammar boleh deliver untuk kawasan luar jajahan. Tapi, dengan bayaran yang setimpal lah kan? Yang dedekat tu, ala alaaa satu taman, sebelah tamann ke kannn… inshaALLAH buat masa ni kos COD ditanggung sepenuhnya.

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Cik Lisa tahu sangat kat area sana sana tu, susah nauuu nak dapat produk Shaklee kan? Sebab tu lah agen kita ni bertapak kat sana so lagi ramai orang boleh tahu dan rasa khasiat produk Shaklee ni. 

Sebarang pertanyaan untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee atau Beli Produk Shaklee boleh lelaju Hubungi Ammar melalui:-





PENGEDAR SAH SHAKLEE SARAWAK


Ini Tasya. Dia anak bisnes Cik Lisa yang paling baru! And cik adik manis ni dari Sarikei, Sarawak taww! Jauh dia duduk tu. Dia ni orang Semenanjung, tapi duduk sana sekarang ni bersama somi tercinta. Ceewahhh! Suweet kannn? 

Although still baru, Tasya ni boleh bantu awak yang perlukan khidmat nasihat, consultations untuk produk Shaklee yang ada. Haaa, tu lah dia kelebihan Bisnes Online Shaklee tahu tak? Walaupun kita ni dok jejauh beribu kilo jauhnya, tapi mudah nauuu nak berhubungg kan?

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Macam yang awak tahu, Sarawak takdok branch Shaklee kan? Ha, itu lah untungnya ada Tasya sebagai agen Shaklee kat situ taww! Awak nak Beli Produk Shaklee atau nak Daftar Jadi Ahli Shaklee, eh boleh sangat lah contact Tasya untuk maklumat lanjut okeh?

Cemana nak Hubungi Tasya untuk Beli Produk Shaklee atau Daftar Jadi Ahli Shaklee, boleh terus secepat kilat Whatsapp Tasya di:-




========
Baiklah. Rasanya sampai sini dulu Cik Lisa nak update pasal agen agen Cik Lisa di serata Malaysia ni. Ceewahhh! Nampak tak Cik Lisa dah luaskan jajahan Cik Lisa ni? Sapa kata duk jejauh gittew tokleh nak bina Bisnes Online Shaklee dengan Cik Lisa?

Ha. Syiokk kan dengan dunia moden zaman sekarang ni kan? Tu lah. Cik Lisa pun rasa syiokkk dan super teruja taww! Awak rasa best takkk dengan news ni? Best kann?

Daftar Jadi Ahli Shaklee

Kalau rasa nak Hubungi Cik Lisa untuk borak borak santai pasal isu kesihatan awak ke, Produk Shaklee ke, nak Beli Produk Shaklee ke, nak Daftar Jadi Ahli Shaklee ke atau apa apa sekali pun, sila dan jemput jemput lah:-




Cik Lisa akan lelaju respon taww, secepat kilat sepantas MRT gittew! Haa, suweet kan Cik Lisa layan awak ni tahu tak? Hihi.

Okay, sampai sini saja. Nanti Cik Lisa sambung lagi okeh?


Selamat malam dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: