In Blog Kedua Cik Lisa Cik Lisa Wangi Dot Com

Yayy! Pelancaran Blog Kedua Cik Lisa Wangi Di Cik Lisa Wangi Dot Com

Salam sayang dan selamat malam untuk awak.

Dari petang tadi Cik Lisa dah war war kan yang kononnya Cik Lisa dup dap dup dap nak lancarkan sesuatu. Sepatutnya pukul 5 petang tadi. Lepas tu, tak siap siap lagi dan Cik Lisa postponed pulak ke pukul 9 malam tadi. Tapi tak jadi jadi jugak. 

Alhamdulillah. 

Sekarang pukul 11.30 malam (22 April 2017) Cik Lisa dengan rasminya nak jemput awak semua untuk intai blog kedua Cik Lisa di medium Wordpress pulak di http://ciklisawangi.com 



Apa akan jadi pada blog Cik Lisa di medium http://ciklisawangi.blogspot.my ni? Akan pelan pelan mula kabur dari pandangan ke dan gone gittew je lepas hari ni dan hari hari hadapan? 

Eh, eh! Mestilah TIDAK. Dua dua blog akan terus berjalan seperti biasa dengan entri blog harian macam biasa. 

Jadi, Cik Lisa nak amik kesempatan ni untuk cakap thank you banyak banyak kali, sebanyak butiran pasir pasir halus dan kecil di persisiran pantai (ceewahhh!) untuk yang tak putus putus singgah dan baca sampai habis walaupun entri blog Cik Lisa ada tu yang dah boleh buat novel tebal kata mereka!

Teruskan membaca hasil pot pet Cik Lisa yang akan datang okeh?

Untuk yang baru kenai sapa Cik Lisa ni, tahniah sebab berjaya melepasi kata kata kat sipi sipi telinga untuk hati hati jangan ‘terjebak’ dengan posting Cik Lisa yang berjela jela! Haha, Cik Lisa sah sah dan tanpa syak lagi, sangat sangat appreciate keputusan ohsem dalam hidup awak tu! Hoih! Terharu tau dak?

Okay. Takmo dah tulis pepanjang malam ni. Dah tulis macam macam dari pagi sampai malam. Esok esok pulak Cik Lisa nak sambung pot pet untuk dua blog ni, inshaALLAH. 

Selamat membaca taww!

Dan terima kasih sekali lagi dari Cik Lisa khas and special untuk awak malam ni!


P/S: Mana dahh kopi, nak cari kopi sat! Stress taww dak? Nak tutup laptop dan rehat sampai esok! Haha.

Selamat malam dan assalamualaikum. 😘

Related Articles

0 comments: