In Jom Buat Mobile App Mobile App Mobile App Bisnes Mobile App Malaysia Mobile App Untuk Bisnes Ramadhan Review Cik Lisa Wangi 2017 Servis Mobile App Upah Buat Mobile App

Jom Buat Mobile App!

Jom Buat Mobile App untuk bisnes masing masing HARI INI JUGAK! So, awak pernah guna Mobile App kat smartphone masing masing tak? Berbanding dengan website di talian internet, mana lagi mudah? Sekarang ni kan dah zaman moden, so tipu sungguh kalau nak kata yang awak tak ada smartphone kan? Sebab nowadays budak sekolah rendah pun ada smartphone!


Bila dah ada smartphone, mesti wajib ada Mobile App yang asas dan penting betul tak? Cik Lisa tak tahu awak semua cemana, tapi dalam phone Cik Lisa wajib ada TGV, GSC untuk senang nak book ticket movie. Then ada Maxis sebab senang nak akses dan bayar bil directly dari Mobile App tu sendiri. 

Upah Buat App
"Best Street Food" antara BIG EVENT yang dikendalikan
oleh Tuan Rafiq Sharman


Oh. Dan syiokk ada Mobile App ni sebab Cik Lisa tak perlu nak ingat bila nak bayar bill and all, sebab akan ada notification dari Maxis kata,

“Weh! Bayar bill weh! Dah cukup masa!”

Ha, theoretically nya begitu lah. 

MUDAH! Itu yang selalu Cik Lisa refer to bila orang dok tanya Cik Lisa kenapa suka guna Mobile App dan bukan website di talian internet. 

Apa pulak pendapat awak? 




❤️ JOM BUAT MOBILE APP - KENAPA PEMILIK BISNES WAJIB ADA MOBILE APP


Cuba tengok keadaan sekeliling dan bagitahu, betapa laju semua benda dok kalut dan terburu buru? Kalau lambat, konfem lah kita akan tertinggal kat belakang garisan penamat. 

Kalau rata rata nama besar macam Facebook, Instagram, YouTube dan yang lain tu pun turut sama dok beria ia buat Mobile App, apatah lagi bagi pemilik bisnes yang baru nak melangkah di petak mula kan? Kalau setiap orang kat dunia ni dah mula suka dengan Mobile App sebab mudah, kenapa kita sibuk nak guna website dan turunkan peratus orang nak pilih kita dan bukan yang lain?


Upah Buat App
Antara klien Tuan Rafiq Sharman dan Mobile App Bisnes yang dikendalikannya


Sebab tu lah kita kena bertindak pantas, tak boleh nak duduk senyap senyap dan tengok dulu lah cemana gayanya. Kalau nak berjaya, kena ikut game yang ada. 

Untuk info tambahan, Cik Lisa ada buat entri blog tentang Kelebihan Mobile Aplikasi (Mobile App) Dalam Bisnes so, boleh refer entri tu untuk tahu lebih lanjut tentang kelebihan yang ada bila kita pilih untuk wujudkan Mobile App Bisnes kita.




❤️ JOM BUAT MOBILE APP 


Sempena Projek Ramadhan Cik Lisa kali ini, Cik Lisa ada anjurkan Ramadhan Review Cik Lisa Wangi 2017 dan Tuan Rafiq Sharman dari Jom Buat Mobile App juga turut serta. 

Sapa Tuan Rafiq Sharman ni dan apa yang beliau tahu tentang Mobile App? 


Upah Buat App
Cik Lisa dan Tuan Rafiq di Seminar MBK
Majalah Niaga (Mac 2017) dan kami
sama sama The Protege Hasbuls' Brothers tu yang
kami kenai tu!

Beliau ni bukan calang calang individu tawww? Sebab beliau sendiri ada pengalaman bekerja dalam bidang Mobile App almost 3 tahun dah. Dan ini bukan saja nak cakap cakap kosong semata mata, tapi awak sendiri boleh refer portfolio Tuan Rafiq Sharman di Portfolio Rafiq Sharman sebagai rujukan.


Upah Buat App
Tuan Rafiq di majlis tandatangan bersama
Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin,
Arau, Perlis

Cik Lisa sendiri dah tengok apa yang beliau dah usahakan selama ni dan jadi super kagum dengan beliau. Banyak betul Mobile App yang ada dan kalau awak rasa sangsi boleh cecepat pi view di Portfolio Rafiq Sharman sekarang!

So, Jom Buat Mobile App HARI INI!




❤️ JOM BUAT MOBILE APP - BISNES JENIS APA YANG PERLU ADA MOBILE APP?


Mengikut kajian yang dijalankan, setiap jenis bisnes yang memerlukan transaksi pembelian secara online boleh dan dialu alukan untuk buat Mobile App ni. Sebab cuba kita tengok sesama, apa Mobile App yang awak guna?

ZALORA dan LAZADA, macam yang kita tahu ni ialah pembelian baju, kasut dan aksesori kan dan ini merupakan kategori yang tak asing lagi untuk WAJIB ada Mobile App betul kan? Pemilik bisnes berunsurkan fesyen amat digalakkan untuk ada Mobile App. 

Cuba bayangkan, bila ada Mobile App: customer mudah untuk scroll design baju baju yang ditawarkan, jenis jenis kasut dan macam macam lagi. Mudah untuk buat pilihan. Betul kan?


Upah Buat App
Tuan Rafiq bersama Tuan Zairol Affendi Zaidi
(CEO Azidah Collection)


KFC, McDonald’s dan pelbagai jenis food chain atau bisnes makanan pun sesuai untuk mula buat Mobile App ni nak bersaing dengan mereka yang lain. Orang nak order makanan, nak ada cara yang cepat dan pantas so boleh cepat cepat makan. Lagi lagi yang order tu dah lama tak jamah makanan! Haih!

So, Mobile App ialah cara terbaik untuk cepatkan proses pembelian secara online mereka!

Betul kan?


Jom tengok teaser video temuramah bersama CEO Azidah Collection, Tuan Zairol Affendi Zaidi salah seorang dari customer Tuan Rafiq Sharman:-





❤️ PROMOSI RAMADHAN 2017 SEMPENA RAMADHAN DAN RAYA REVIEW CIK LISA WANGI 2017


Untuk julung julung kalinya dan sempena koloborasi bersama Ramadhan Review Cik Lisa Wangi 2017, Tuan Rafiq Sharman telah sudi untuk menawarkan:-


😱 15% DISKAUN UNTUK SETIAP MOBILE APLIKASI (MOBILE APP)

😱 HADIAH MISTERI BERNILAI RM 2,999!!!

😱 TERHAD KEPADA 10 PELANGGAN SAHAJA!!!



So, tunggu apa lagi? Ini lah masa yang sesuai untuk menaiktaraf bisnes yang sedia ada dengan mula untuk Jom Buat Mobile App HARI INI JUGA!!!


Untuk tempahan atau maklumat lanjut, boleh terus hubungi Tuan Rafiq Sharman sendiri di

012-534 2435 (Rafiq Sharman)

012-534 2435 (Rafiq Sharman)

012-534 2435 (Rafiq Sharman)



Toksah pikir lelama dan jom cecepat hubungi Tuan Rafiq Sharman untuk diskas atau sekadar ingin bertanya dengan lebih lanjut tentang Mobile App tu hari ini. Takkan lah kita nak tertinggal keretapi semata mata kita dok diam diam rasa sangsi dalam hati? 

Elok amik peluang yang ada hari ini dan dapatkan konsultasi dari Tuan Rafiq Sharman tu HARI INI JUGAK! Betul ke betul? 



===


Baiklah. Cik Lisa rasa sampai sini dulu entri blog Cik Lisa untuk hari ini. Nantikan review untuk produk dan servis seterusnya esok dan hari hari yang mendatang. 


Upah Buat App
Tuan Rafiq bersama Tuan Hasbul 'Ariff (Mentor The Protege)
di Kongres ABS (29-30 April 2017)


Terima kasih untuk Tuan Rafiq Sharman sebab bagi peluang Cik Lisa untuk selitkan bisnes Tuan dalam entri blog Cik Lisa hari ini. Cik Lisa doakan semoga kita semua dilimpahi rezeki dan diberkati-Nya. 

Terima kasih semua.

Aminnn. 

Related Articles

0 comments: