In cantik kurus pengedar shaklee wangsa maju shaklee effect vivix

Kurus, Cantik dan Sihat: Awak Nak Tak?

Sejak Daftar Jadi Ahli Shaklee, saya mula tahu macam macam. Saya tahu if nak kurus, kita tak perlu berlapar dan kulit jadi kusam lepas tu sebab tak cukup nutrisi dalam badan. Sejak Daftar Jadi Ahli Shaklee, saya mula concern pasal diri sendiri dan takut pada ubat kurus kat luar sana; 'Kurus Dalam 7 Hari', 'Kurus Dan Hilang Selera Makan'. Apakah? Memang kurus, pastu muka cam zombie? Erk! Sejak Daftar Jadi Ahli Shaklee jugak, saya tahu pasal VIVIX.

OBJEKTIF?
---------------

🍭 nak cantik tapi sihat tubuh badan?
🍭 nak kurus tapi tak perlu berlapar?
🍭 nak happy and taknak bersedih dgn rupa paras dan saiz badan sendiri?
🍭 nak mudah solat dan tak mengah bila di tahiyyat awal & akhir?
🍭 nak tingkatkan keyakinan diri bila  masuk meeting penting di pejabat?



PENYELESAIAN?
-----------------------
🍭 VIVIX lah jawapannya!
🍭 kandungan anggur Muscadine bantu turunkan berat badan semudah ABC
🍭 sedap dan manis, kanak kanak pun suka!
🍭 all-in-one kerana VIVIX membantu bukan saje isu berat badan, tapi baik untuk jantung, diabetes, gout, stroke, alahan dan lain2 hal
🍭antioksida yang tinggi jugak tingkatkan imunisasi badan dan membaikpulih sel2 jadikan kulit cantik dan sihat
🍭kombinasi bahan2 semulajadi VIVIX menjadikannya agen terbaik utk anti-penuaan!!!


BUKTINYA?
---------------

🍭 dalam gambar di bawah, itu lah saya 🙋🏻
🍭 tak perlu guna gambar pelakon untuk jual produk bagus kan?
🍭 umur saya? 35 tahun, tapi awak nampak saya macam 35 tak? if awak ckp YA, then berhenti baca iklan saya ni 😅. tapi jika awak kata TIDAK, ini semua sbb VIVIX lah.
🍭 dulu saya gemok dan walaupun saya masih single, org tetap nampak saya mcm makcik yg dah beranak lima!!
🍭 dulu muka saya bulat macam bola, paling susah nk turun... 😅 skang saya dah ada bentuk muka bujur sirih persis Puteri Gunung Ledang!

Jadi, nak berubah macam saya? Dah penat usaha utk kurus, tapi masih sebesar gunung? Dah letih utk rasa malu dan rendah diri bila kena buat presentation utk company? Eh! Tapi bukan hanya dengan togak VIVIX ni awak dah boleh shed off the pounds (turunkan berat badan!). Ini bukan ubat kurus di pasaran, ini supplement. Makanan tambahan!

Nak kurus secara sihat - kita perlukan makanan seimbang (jaga makan), senaman yang buat kita aktif gerak sana sini dan of course lah supplement yang cukup untuk melengkapkan diet harian kita. Baru akan dapat kesihatan yang tip top dan tubuh badan yang amazing!

Apa lagi? Whatsapp saya di 📲012-219 5363 dan type 'SAYA NAK CANTIK DAN SIHAT' sekarang! Ada hadiah 🎁 utk awak sekiranya pembelian dibuat sebelum hari Jumaat (18/11/2016). Saya tunggu awak!

Jika awak lebih selesa untuk membuat pembelian secara online, Shaklee sangat memahami dan telah menyediakan servis untuk pembelian online yang sangat mudah.


Hanya perlu klik 'BUY NOW' di produk dan semudah itu sahaja untuk pembuat pembelian VIVIX! Atau, jika awak berminat untuk beli produk Shaklee (dan bukan hanya VIVIX), awak boleh Beli Produk Shaklee samada terus melalui Shaklee ataupun dengan mengisi Borang Order Pengedar Shaklee

Okay, sampai jumpa nanti.

Related Articles

0 comments: