In Daftar Ahli Shaklee Daftar Online Ahli Shaklee Daftar Shaklee Shaklee Hulu Klang shaklee setiawangsa shaklee wangsa maju Superstars Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5

3 Kelebihan Daftar Shaklee Online Dengan Saya Dari Group Superstars Shaklee

Bina Bisnes Online Shaklee perlukan modal yang sangat rendah, tahu tak? Kurang dari seratus ringgit tawww! Murahh nauuu kan? Rata rata Bisnes Online yang lain, sekurang kurangnya modal mesti nak at least lah, dalam RM200 gittew kannn?


Risiko untuk Bisnes Shaklee ni paling minimal, sebab Shaklee kan dah buat siap siap Landmark Study bertahun tahun nak pastikaan vitamins dan supplement yang dihasilkan tu selamat nak diambil oleh pengguna penggunanya. 

Kalau Daftar Jadi Ahli Shaklee Cik Lisa; sama ada awak jadi customer berdaftar dengan Cik Lisa ataupun Daftar Jadi  Ahli Shaklee untuk berbisnes.

Apa kelebihan jadi anak bisnes Cik Lisa?

Ramai orang bina Bisnes Online Shaklee. Beribu ribu kot kat Malaysia ni kan. Tapi kenapa nak kena pilih Cik Lisa untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee?

Kat bawah ni antara 3 Kelebihan Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa:-


😍 Akses terus dengan Pakar Nutrisi Shaklee untuk khidmat nasihat yang sah

Informasi tentang produk yang betul betul mendalam dan sah sebab Cik Lisa ada akses melalui team Superstars Shaklee untuk mendapatkan khidmat nasihat yang boleh diguna-pakai dan bukan semata mata search cara penggunaan dari Google semata mata.

😍 Sesi coaching one-to-one secara mingguan berterusan 

Cik Lisa akan meluangkan masa dengan awak secara mingguan dan berperingkat untuk pastikan prestasi awak on track sebab nak capai impian awak untuk luaskan bisnes - bukan setakat cukup cukup makan. Jadi Cik Lisa akan pastikan pergerakkan kita berjadual dan sistematik untuk dapatkan result yang ohsem!



😍 Bekerja sebagai satu keluarga untuk capai target

Walaupun awak merupakan anak bisnes Cik Lisa, tapi kita akan berkerja sebagai satu unit. Satu keluarga. Bukannya awak Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa dan nak mula bina Bisnes Online Shaklee, tapi Cik Lisa biar awak berenang sorang sorang gittew! Hoih! Taklah. 

Cik Lisa rasa bertanggungjawab untuk bantu awak capai target, capai impian awak tu jadi sebab tu kita kena kerna sama sama. 



Ramai orang berniaga. Ramai orang berbisnes. Apatah lagi Bisnes Shaklee kan? Dalam dunia bisnes, macam macam cara ada. Banyak jugak yang pilih cara keji untuk dapatkan untung segera. Sikit je nak buat benda betul. 


Tapi, Cik Lisa janji yang siapa yang amanahkan Cik Lisa untuk dia belajar berniaga ni, Cik Lisa akan bantu awak.

Bantu secara baik. Cara betul. Untuk saham kita dunia dan akhirat. InshaALLAH. 


Terima kasih semua dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: