In Beli Produk Shaklee Bisnes Online Bisnes Shaklee Online Daftar Ahli Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee Online shaklee setiawangsa shaklee wangsa maju Superstars Shaklee tsunami shaklee Ultimate 5

5 Perkara Wajib Tahu Kenapa Lagi Syok Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group Superstars Shaklee

Senang je Cik Lisa nak cerita hari ni. Rata rata awak semua dah tahu bila Cik Lisa mula Daftar Jadi Ahli Shaklee dan mulakan Bisnes Online Shaklee Cik Lisa kan?

Dan semestinya, awak semua pun mungkin by now dah tahu sangat yang Cik Lisa ialah part of team Superstars Shaklee betul tak?

Sebab Cik Lisa tak jemu jemu kongsi pengalaman diri sendiri sejak Daftar Jadi Ahli Shaklee dan mula Bisnes Online Shaklee Cik Lisa ni betul kan?

Memang kita dah tahu, asal dengar nama Shaklee je; kiri kanan depan belakang, semua pun Shaklee Independent Distributor (“SID”) kan? Sebab Shaklee ni dah lama bertapak kat negara kita ni, ada nak berpuluh tahun dah pun. 

Bila makin hari, makin ramai… banyaklah pilihan SID yang ada kat luar sana tu, kalau kalau awak berminat nak Daftar Jadi Ahli Shaklee samada untuk berbisnes ataupun hanya untuk makan sendiri; macam Cik Lisa awal awal dulu.

Kalau niat awak nak mula Bisnes Online Shaklee dah tentulah awak nak kena pastikan awak dah pilih team Shaklee yang ada visi yang pasti, kukuh dan ‘terkenal’ dengan track record yang cun, betul tak? 

Sebab mesti kena cari yang terbaik untuk awak dapatkan tapak yang kuat sebelum awak nak mulakan empayar bisnes sendiri kan? 

Takkan nak acah acah bina bisnes, lepas tu sangkut di tengah jalan. Itu lebih kepada hot hot chicken poop (baca: hangat hangat tahi ayam) dan tak jadi apa lah lepas tu, hanya bisnes yang terkubur gittew je?

Pengalaman diri Cik Lisa sendiri; memang awal awal cuma nak Daftar Jadi Ahli Shaklee untuk dapatkan diskaun sebagai ahli sebab Cik Lisa memang langsung tak berminat atau terlintas pun nak bina Bisnes Online Shaklee

Awal awal dulu, bila SID yang Cik Lisa Beli Produk Shaklee tu banyak kali jugak tanya Cik Lisa jika berminat nak bina Bisnes Online Shaklee tau! Tapi Cik Lisa tepis berkali kali. Dalam hati, siap dengan sombongnya terdetik,

“Berapa kali weh aku nak cakap kat kau ni, aku tak minat! Hish, tak paham bahasa ke? Nak dapat komisen lah tu kalau aku register dengan dia!”

Padahal, sebab jahil dalam Bisnes Online Shaklee ni. Asyik asyik dok pikir, kalau Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan mana mana SID ni, mesti SID ni dapat komisen sebab tarik orang masuk organisasi dia. Haha. Sampai gittew sekali Cik Lisa pikir. 

Sebab rata rata Bisnes Online MLM mesti akan ada tarikan gittew bila berjaya bawak orang join bisnes tu kan? Korang pun mesti pikir benda sama kan sekarang? Baik ngaku! Ngaku cepat!! Jangan malu malu!!!

Tapi, rupa rupanya Cik Lisa confirm SALAH! Mana ada gittew. Tak pernah pun dalam Bisnes Online Shaklee, awak Daftar Jadi Ahli Shaklee bawah SID tu dan SID tu terus dapat komisen untuk tarik awak masuk geng dia. 

Langsung takdak gittew. Kalau buat gittew, maksudnya Bisnes Online Shaklee ni tak patuh shariah

Tapi bila dah mula kenal selok belok Bisnes Online Shaklee ni baru lah Cik Lisa tahu, memang takdak pun undang undang gittew dalam Bisnes Online Shaklee ni! Surprise tak?

Sebab diri yang jahil Cik Lisa dulu ni lah, Cik Lisa nak ubah persepsi awak terhadap Bisnes Online Shaklee ni. So, awak tak perlu nak jadi jahil macam Cik Lisa ni dan boleh belajar dari kesilapan Cik Lisa sebelum ni. 

Dan yang paling penting, untuk yang betul betul BERMINAT nak bina Bisnes Online Shaklee ni supaya tak rugi masa dengan dok pikir benda benda yang takdak pun. Tak rugi masa untuk pepandai diri sendiri buat assumption yang super-karut macam Cik Lisa dulu. Hiks hiks.

Benda paling asas yang awak PERLU TAHU ialah; bila Daftar Jadi Ahli Shaklee awak TAK SEMESTINYA WAJIB UNTUK BERBISNES! Awak boleh Daftar Jadi Ahli Shaklee hanya untuk makan sendiri tahu tak? |insert link posting kelebihan jadi ahli shaklee makan sendiri|. Ingat tu! 

Jangan jadi macam Cik Lisa dok pepandai assumed ingat kena bina Bisnes Online Shaklee bila Daftar Jadi Ahli Shaklee! Pepandai je kan? Hiks hiks.

Jadi, sekarang ni… dalam usaha Cik Lisa nak betulkan persepsi awak supaya tak jadi macam Cik Lisa dulu dulu; Cik Lisa nak hadiahkan 5 Perkara Wajib Tahu Kenapa Lagi Syok Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group Superstars Shaklee tapi bukan dengan mereka yang lain?

😍 Founder Team Superstars Shaklee Ialah Yang Terbaik!

Team Superstars Shaklee dipimpin oleh Master Salwa dan Master Ithnin dan merupakan Master Coordinator terpantas dalam sejarah Shaklee Malaysia. Kenapa? Sebab mereka berjaya naik rank teratas dalam tangga kejayaan Shaklee iaitu Master Coordinator HANYA DALAM MASA 7 BULAN SAHAJA! 

Master Salwa atau dikenali sebagai Mami Salwa dan Master Ithnin BERJAYA LAKUKANNYA apabila mereka FOKUS SECARA INTENSIF dalam mempromosikan Shaklee melalui medium ONLINE dan OFFLINE! Apabila susur galur bisnes kita merupakan mereka yang DAH BERJAYA LAKUKANNYA dan bukan setakat hot hot chicken poop tau! 

Itulah susur galur yang awak perlukan untuk berjaya macam mereka kan? Atau, lebih baik dari apa yang mereka dapat! Betul kan?

😍 Ranking Di Carian Google Seawal 2-3 Bulan!

Kalau awak pilih untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, Cik Lisa boleh pastikan yang awak akan DIKENALI oleh prospek prospek di luar sana dan mereka akan laju laju nak cari awak untuk Beli Produk Shaklee sebab Cik Lisa boleh pastikan awak kekal di page pertama Carian Google Seawal 2-3 Bulan! 

Waktu Cik Lisa dibimbing oleh Mami Salwa awal awal dulu (Cik Lisa masih lagi dibimbing oleh Mami Salwa dan akan terus dipimpin oleh Mami Salwa hingga hari ini! Hihi…), Cik Lisa berjaya capai kedudukan di first page Carian Google dalam masa kurang dari 2 bulan! 

Tak mungkin lah awak tak boleh kan? Kalau Cik Lisa yang terkial kial dari awal sebab kosong bakat dalam Bisnes Online dan tak tahu menahu tentang semua ni boleh capai kedudukan tu, awak apatah lagi betul tak? 

Macam ni lah. Kalau awak pilih untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, Cik Lisa jemput awak untuk beat record Cik Lisa secara positif! Healthy competition tu kan best? Jom lah! Tunggu apa lagi? Mai lah sahut cabaran Cik Lisa ni. Cik Lisa tunggu awak! 

Cik Lisa akan bimbing awak sungguh sungguh dan akan rasa paling riang gembira kalau awak mampu beat record Cik Lisa kali ni! Nak tak?

😍 Pakar SEO Ada Dalam Team Superstars Shaklee!

Dalam masa yang sama, team Superstars Shaklee sangatlah beruntung sebab kita ada Pakar SEO sebahagian dari kami. Dengan adanya Pakar SEO ni, lagi senang lah sapa sapa yang berminat nak Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa sebab semua informasi untuk blogging dan media sosial, cara ‘pikat hati Google’ untuk kekal di first page Carian Google makin mudah dikecapi! 

Best ke best? 

😍 Sesi Personal Mentoring Yang Konsisten & Efektif Untuk Hasil Yang Memuaskan!

Bila awak Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa untuk mulakan Bisnes Online Shaklee bersama sama Cik Lisa, Cik Lisa janji dan pwomise yang Cik Lisa akan tatang awak macam minyak yang penuh! Cik Lisa akan pastikan kita sama sama dapatkan dan realisasikan impian awak tu. 

Semua orang tahu, bila kita mulakan niat untuk berbisnes, sah sah lah kita nak DUIT LEBIH! Dan Cik Lisa akan pastikan awak dapat capai semua impian awak tu sebab Cik Lisa akan berikan sesi mentoring yang terbaik secara konsisten dan efektif tau!

Sebab bila mula Bisnes Online Shaklee ni; benda yang paling Cik Lisa admire sekali ialah business plan Shaklee tu sendiri sebab ia lebih kepada teamwork dan bukan individually. Dan atas sebab yang sama, Cik Lisa akan pastikan kita sama sama meroket naik. 

Nak jadikan semua tu realiti; Cik Lisa dah siap siap sediakan medium yang padat dan sistematik untuk bimbing awak satu persatu supaya awak naik lagi dan lagi dan jadi bintang satu hari nanti! Cik Lisa ada Teknik Coaching Eksklusif Hanya Untuk Anak Anak Bisnes Shaklee Saya Haa, best kan?

😍 Mindset Yang Bukan Hanya Nak Untuk Cukup Cukup Makan Tapi Yang Terbaik!

Macam Cik Lisa cakap tadi, bila seseorang tu rasa nak mula bina Bisnes Online Shaklee, yang paling utama mesti NAK DUIT kan? 

Sapa je yang TAKNAK DUIT? Mustahil. Mungkin ada sesetengah orang nak duit untuk dapatkan financial freedom.

Ada jugak yang nak duit untuk kerja dari rumah dan tak perlu nak sakit dan serabut kepala melayan karenah boss di ofis? 

Mungkin awak rasa kerja di ofis tak berbaloi sebab tak ada waktu free langsung so nak pi jalan jalan pun takdak kan? 

Asyik asyik kerja. Lagi lagi balik lewat dan tak boleh nak apply cuti walaupun sehari. Mungkin awak perlukan DUIT LEBIH untuk bebas dari tu semua dan teringin nak bawak keluarga pegi bercuti setiap tahun / bulan? Who knows? Kan? 

Kalau awak pilih untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, Cik Lisa akan betulkan mindset awak dulu. Sebab Cik Lisa dan team Superstars Shaklee tak amalkan cara untuk bina Bisnes Online Shaklee setakat cukup cukup makan tapi lebih kepada untuk jadi yang terbaik!!!

Rata rata lebih suka untuk dapatkan cukup cukup makan je, tapi cuba fikirkan… sampai bila awak nak duduk duduk senyap kat tepi kedai dan tunggu kalau kalau ada orang telefon untuk order! Kalau tak ada pun, ha… takpe lah. Mungkin esok lusa. 

Eh, eh! Mana boleh gittew! Cik Lisa langsung tak suka atau sokong mindset yang gittew. Ish. Tokleh, tokleh! Itu sekadar melepaskan batuk di tangga. Itu acah acah rasa macam, tengoklah. Kalau jadi, alhamdulillah. Kalau tak means takdak rezeki lah tu! 

Hoih! Mana boleh fikir gittew! Tak boleh. Eh, maksudnya TAK BOLEH! Kalau awak sendiri dah look down kat diri sendiri, apa pulak orang lain rasa? Lagi senang lah orang nak PIJAK KEPALA AWAK! Sebab kekonon nak jadi redho atas ketentuan-Nya? Gittew ke?

Sebab tu Cik Lisa jemput awak untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa. Sebab Cik Lisa akan ubah mindset awak secara keseluruhan dan awak akan nampak jalan baru kat depan tu; mula hidup baru etc. 

Untungnya bila awak Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, awak akan dapat Cik Lisa sebagai Mommy Bisnes awak tahu tak? Dan Cik Lisa adalah antara SID yang ceria dan riang ria kat Malaysia ni tahu tak? Bukan senang nak cari dan dapatkan SID atau Pengedar Shaklee yang macam Cik Lisa ni tau!

Cik Lisa bukan apa, cuma tak mahu lah awak rasa menyesal tak sudah nanti kan bila tak Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa. Hiks. Tapi, orang kata… bukan harga sesuatu barang tu penting, tapi nilai dalam harga yang dibayar tu yang menentukan hebat horrornya sesuatu perkara, betul kan? Hihi… Kiranya, Cik Lisa ni pun ialah salah satu nilai yang WOW tau! Haa, cepatlah join Cik Lisa!

MACAMANA KALAU AWAK BERMINAT NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DENGAN CIK LISA?

Kalau awak betul betul berminat untuk Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan Cik Lisa, boleh teruskan dengan salah satu cara kat bawah ni (sila KLIK mana mana yang jadi pilihan hati awak tau!):-


ATAU

(dan tulis kod “DAFTAR AHLI”)


SENANG KAN? MUDAH KAN? TAK SERABUT SIKIT PUN KEPALA KAN? 

So, kenapa awak nak perlu pikir panjang panjang. Laju laju amik handphone awak dan terus lakukannya HARI INI! Kalau ada apa apa persoalan pun, jemput jemput lah HUBUNGI SAYA okay?

Terima kasih sebab sudi baca entri blog Cik Lisa sampai habis. Cik Lisa harapkan awak dalam keadaan yang sihat, hati yang tenang dan sentiasa dilimpahkan rezeki yang meruah, inshaALLAH. 

Dan semoga awak tak perlu nak fikirkan itu dan ini, Just Do It! Kata mat salleh kan? So, lekas lekas lah awak KLIK salah satu yang diatas tu ya untuk berhubung dengan Cik Lisa ni. 



Related Articles

0 comments: