In Beli Produk Shaklee Online COD Shaklee Kuala Lumpur Daftar Jadi Ahli Shaklee pengedar shaklee hulu klang pengedar shaklee setiawangsa pengedar shaklee wangsa maju Set Stress Shaklee

Vitamin Shaklee Untuk Cegah Badan Rasa Lemah Dan Lesu

Penat. Bila dah terlalu banyak benda nak pikir, kita akan suddenly jem dan tak tahu nak buat apa apa lagi. Lagi lagi bila Badan Rasa Lemah Dan Lesu tak pasal pasal dan terus rasa clueless nak buat apa apa lagi. That is the moment bila kita tahu yang kita dah give up untuk cuba baikpulihkan keadaan. 


Angela (itu kawan Cik Lisa tu!) dah stress kena jadi
model tak pasal pasal! Haha.

Wahhh! Horror kan perasaan tu? Bila Badan Rasa Lemah Dan Lesu yang terus buatkan kita rasa tak seronok nak teruskan lagi hari hari yang mendatang? Masa tu kita akan rasa,

“Cemana nak overcome ni? Kenapa rasa macam seolah olah dan berubah jadi sebuah penyapu buruk yang bersandar di tepi dinding dan tak dipedulikan tu?”

Memang perasaan tu tak rasa best walau rasa tu tak akan wujud hari hari. Cuma sekala sekali. Tapi, bila ia mula menjelma (ceewahh!), seluruh dunia rasa pecah berkecai, berderai derai dan tak tahu nak buat apa apa pun lagi. 

Tak bersemangat satu hal, tapi tokleh nak absorb dalam kepala otak tu lah yang makin buat hal ni menjadi jadi.


===

Time time camni lah mula kepala rasa berat. Nak buat benda pun tak bersemangat. Asyik asyik nak rasa penat. Ada yang kata sebab kita ni dok pikir banyak sangat. Ambik kira macam macam perkara buat semua benda tu rasa penting ya amat. 

Tapi, kalau kita tak pikir langsung nanti orang kata yang kita ni tak bermatlamat? Mula lah orang mula nak buat buat sibuk tanya, 

“Awak ni tahu tak apa yang awak buat? Apa yang awak nak sebenarnya kalau acah acah gini sebab nampaknya macam semua yang awak dok buat ni takde matlamat? Sebab awak nampak macam awak ni tak berapa nak kisah sangat?”

Ha. Masa tu lah awak dah mula ada bibit bibit nak mula meroyan. Mula nak rasa tak best dan masa tu jugak lah awak rasa tak berkemampuan. 

Semua benda yang awak buat selama ni rasa macam tak dihargai dan rasa asyik asyik orang dok amik kesempatan. Kepala otak dah jadi tak tentu hala dan mula nak pikir yang bukan bukan. 

Angela lagi stress bila asyik asyik dok amik gambar
dia masuk sekali dalam blog! Haha!

Makin lama makin teruk pulak keadaan. Lagi lagi bila situasi jadi buruk dan makin haru biru bila apa yang awak dok pikir selama ni akhirnya sipi sipi nak jadi kenyataan. 

Masa tu mula rasa tak seronok sebab macam selama ni betul lah apa yang kita dok angan angankan? Tapi bukan yang best, yang teruk gila sampai rasa boleh berkali kali pengsan!

Oh no! Apa nak buat? Apa nak kena take action ni supaya hal ni tak melarat? Nak kena mandi air batu lama lama sampai sejuk satu badan? 

Atau nak kena duduk diam diam dalam peti sejuk beku supaya hati mula mula jadi dingin untuk elak dari pelan pelan untuk meroyan?

=== 

❤️ BADAN RASA LEMAH DAN LESU


So, kalau Badan Rasa Lemah Dan Lesu: apa yang Cik Lisa amalkan untuk kurangkan rasa camtu?

Nasib baik Cik Lisa ni Pengedar Shaklee tahu tak? Sebab Cik Lisa lelaju boleh stabilkan kepala otak. Sebab Shaklee ada set vitamins yang boleh buat Cik Lisa ala ala happy lah lepas tu; kira macam stabilkan emosi untuk jadi lepak lepak dan terletak! 

Apakah produk Shaklee yang Cik Lisa amalkan ya? Apakah produk yang syiok sangat tu yang boleh buat Cik Lisa kembali normal dan acah acah dah jadi okay balik macam biasa?


💕 B-Complex


Ni paling syiok dan best gila. Ni yang Cik Lisa suka beria ia. Sebab ni boleh buat Cik Lisa rasa tenteram semula. Sebab B-Complex ni ada combination vitamin B yang macam macam kriteria. Yang ni jugaklah yang buat Cik Lisa rasa seronok dan gembira seketika. 

B-Complex ni supply hormon serotonin dalam badan kita. Bagi kita happy, sebab hormon serotonin tu fungsi dia untuk buat emosi kita stabil dan tak meroyan tak tentu hala. 

Biasa badan kita boleh produce gittew jer, tapi at some point dan if stressed out too much; semudah tu dia akan berkurangan dan kita mula jadi acah acah gila!

Angela dah give up nak stress! Haha. 

Bila rasa tak tentu hala, cecepat lah telan sebijik dua untuk jadi back to normal tahu ke? Lagi lagi bila tengah tertekan dan tak tahu nak buat apa, haa… Cik Lisa nasihatkan awak cecepat lah cari Cik Lisa untuk dapatkan B-Complex ni sebotol dua! 

InshaALLAH boleh bantu awak hadapi hari hari yang mendatang dengan senyuman yang manis dari awal pagi sampai malam buta!

Dulu Cik Lisa ada cerita pasal ni kat entri blog ni Set Anti Stress Shaklee dan Kelebihan Vitamin B-Complex Shaklee



💕 Sustained Release Vita-C Plus


Ini vitamin C. Tapi orang selalu nak query. Kenapa Vitamin C pulak nak bantu untuk kita selesaikan masalah stress dalam hati? Bukan Vitamin C tu untuk nak tingkatkan imunisasi? Apa kena mengena imunisasi dengan stress menggila dalam diri sendiri?

Dulu Cik Lisa pernah cerita pasal radikal bebas. Radikal bebas dalam badan kita secara berlebihan boleh buat kita sakit dan salah satunya ialah stress dalam diri yang melampau dan hilang kawalan! 

Bila dah tak tentu arah dan tokleh nak kawal lagi, masa tu lah semua benda jadi huru hara dan serba tak kena. 

Ni entri blog pasal radikal bebas dan cemana Vivix Shaklee boleh bantu shoo away the thing from our system! Jus Anggur VIVIX Bantu Neutralkan Radikal Bebas Dalam Badan Kita dan Tingkatkan Sistem Imunisasi Badan Dengan Shaklee

Masa tu jugak lah kita tak tahu langsung apa yang kita buat ni betul ke salah. Semua pun rasa macam tak tahu nak ceritalah! Rasa tak syiok dan asyik asyik nak marah. Tak tenang langsung sampai semua benda pun rasa sampah!

Kalau nak emosi terlebih sikit, mula nak nangis tak pasal pasal merintih. Lagi lah time tu rasa tak berjenis. Rasa macam tak tahu lagi apa nak pilih. Nak jadi okay atau nak jadi tak okay. 

Kalau stress, gini lah jadi dia kan?
Bila meroyan, hoih! Cemana pulak tu?


Alaaa… kira macam clueless dan bodoh takleh nak buat keputusan yang bijak. Sebab semua pun dah dikawal perasaan marah yang membuak buak!

Sebab tu Sustained Release Vita-C Plus ni boleh bantu untuk redakan stress dalam hati. Boleh buat kita rasa senang hati dari awal awal pagi. 

Rasa best yang semudah tu nak capai dan masa tu lah baru rasa kita ni dihargai. Tak perlu sesapa nak validate diri sebab kita dah rasa okay dari awal awal lagi. 

Best kan? 



❤️ APAKAH TAWARAN ISTIMEWA DENGAN SET SHAKLEE YANG NI?


Ha. Nampak tak tajuk tu? Syiok kan?

Okay, kalau awak akhirnya rasa hari ni lah HARI TERBAIK UNTUK DAPATKAN SUPPLEMENT DI ATAS, ada TAWARAN ISTIMEWA untuk awak hari ni tahu takkkk? Suka lettew!

Apa TAWARAN HEBAT yang bakal gembirakan hati nurani awak tu ya? Ha, jom Cik Lisa gembirakan hati awak hari ni dengan deretan tawaran yang boleh keluar air mata riang ria, okay?



😱 Daftar Jadi Ahli SHAKLEE Dengan Harga RM 80 (Semenanjung) dan RM 90 (Sabah / Sarawak)!!!
(kos penghantaran dah siap siap campur)

Sapa nak jadi Bisnes Partner Cik Lisa???

😱 Terus boleh ENJOY HARGA AHLI DENGAN DISKAUN HEBAT 15-20% HARI INI JUGAK!!!
(jimat sehingga RM 30 untuk belian produk!)

😱 Dapat EKSKLUSIF KONSULTASI PRODUK SHAKLEE 24/7 dengan Cik Lisa!!! 
(SERVIS EKSKLUSIF ni hanya untuk pelanggan berdaftar Cik Lisa SAHAJA)




❤️ CARA CARA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DI ATAS?


NOW, kalau awak rasa BERMINAT NAK BELI PRODUK SHAKLEE yang Cik Lisa cerita tu kan, boleh CEPAT CEPAT BUAT PROSES DI BAWAH NI SEKARANG!!!



CARA 1 (PAKEJ TERMASUK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE)


🦋  BUAT PEMBAYARAN PENUH SEBANYAK RM 210 (Semenanjung) dan RM 220 (Sabah / Sarawak) melalui ONLINE BANKING / KIOSK DEPOSIT TUNAI di mana mana ATM ke nombor akaun di bawah ini 




🦋 WHATSAPP CIK LISA DI 012-2195 363 LAJU LAJU dengan details lengkap yang berikut:-


NAMA:
NO. KAD PENGENALAN:
ALAMAT PENGEPOSAN:
EMEL:
RESIT BUKTI PEMBAYARAN (sama ada melalui ONLINE BANKING / KIOSK DEPOSIT TUNAI)
KOD BELIAN: SET STRESS SHAKLEE




CARA 2 (PAKEJ BELIAN DENGAN HARGA RUNCIT & TIDAK TERMASUK PENDAFTARAN AHLI)


🦋 PEMBELIAN DENGAN E-SELL (KLIK IKON DI BAWAH) DAN PILIH CARA PEMBAYARAN
(pembelian produk secara berasingan / individual ikut kesesuaian awak sendiri - pilih suka hati)



🦋 PENGEPOSAN DIKENDALIKAN SECARA LANGSUNG OLEH SHAKLEE

🦋 WHATSAPP CIK LISA DI 012-2195 363 LAJU LAJU selepas pembelian dengan Shaklee selesai untuk rekod pembelian disemak lengkap.




SIAP! Mudah kannn? 


Okay, Cik Lisa rasa sampai sini saja untuk hari ini. Nanti Cik Lisa sambung lagi lain kali. 


Terima kasih semua dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: