In Bisnes Shaklee Online Daftar Jadi Ahli Shaklee Online Dr. Bruce Daggy pengedar shaklee setiawangsa Roger Barnett Shaklee Business Leaders Conference 2017 Superstars Shaklee

Shaklee Business Leaders Conference 2017 Sangat Best Dan Ohsem!

Baru nak masuk 4 bulan lepas mula Bisnes Online Shaklee, syukur Alhamdulillah saya berpeluang untuk join Shaklee Business Leaders Conference 2017. Dah lah event ni is by invitation only. Sebab yang hanya effective Supervisors and above (Business Leaders dalam Bisnes Shaklee) sahaja yang layak untuk dapat special invitation dari Shaklee untuk join event ni!



Hoih!

Aura positif dia, serius! Sangat melimpah ruah sebab Roger Barnett datang sekali sempena Shaklee Business Leaders Conference 2017 ni, tahu tak? So, boleh bayangkan tak perasaan bilis yang baru nak belajar berenang kat lautan dalam boleh jumpa dengan ikan ikan besar? Perasaan tu? Priceless!






Bila sorang, kita dah dipupuk dengan budaya positif. Tapi, bila sekumpulan orang yang memang dipupuk dan aplikasikan benda sama dalam kehidupan seharian dikumpulkan bersama dalam satu dewan? 




Saya dapat peluang ambik gambar
dengan Neni!
Hoih! Gamat lah suasana. Meriah lah segalanya. Dan yang paling penting, aura positif yang takleh nak digambarkan dengan kata kata! Seronok bukan kepalang. Serius!


Team Superstars Shaklee pun tak kurang hebatnya sebab ada ramai jugak antara kami yang ada kat situ, so again, memang seronok perasaan tu takleh nak kata! Sekarang rasa rasa, faham tak kenapa semakin lama saya semakin seronok dengan Bisnes Online Shaklee saya ni?

Dah tahu sekarang kenapa asyik asyik saya kata, saya tak buat Bisnes Shaklee ni semata mata sebab duit? Tak juga buat Bisnes Shaklee ni untuk dapatkan profit jualan runcit semata mata?

Ni pulak, dengan Mami Salwa!


Agak agak dah dapat tak idea kenapa saya betul betul, makin lama, makin sayang dengan team Superstars Shaklee saya ni dah seronok betul bina Bisnes Online Shaklee saya ni? Faham sikit sikit dah ke?


Tapi, serius ni. Tak rugi bila mula Bisnes Online Shaklee ni lepas dapat dari hari ke sehari untuk aura aura yang sebegini. Percayalah. Saya sungguh ni. Jadi riang sentiasa. Tengok je lah saya cemana kan? Hihi.

So, saya nak salurkan jugak aura positif tu kat awak semua. Sini saya ada letak sikit beberapa gambar yang buatkan saya tengok je, terus meremang bulu tengkok ni weh! Aura tu, priceless! Eh, kata dah tadi dok?


Sampai sini dulu buat masa ni. Saya kena tidur dulu sebab esok ada lagi dua event penting iaitu:-



💰Workshop Bisnes dari Kak N (seorang yang sangat amazing dalam Bisnes Shaklee dan antara yang terawal bina Bisnes Shaklee di Malaysia dan dia antara ranking teratas banyak banyak dari saya, tentunya! Hihi)



Rasa teruja tak? 

Rasa nak jadi sebahagian dari Superstars Shaklee atau untuk cik abang sado dan hensem hensem tu, terus boleh pegang jawatan jadi Superstars Heroes? Mudah je, awak boleh lah klik pilihan hati di bawah 😊



atau 



SEKARANG!!!

Terima kasih semua dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: