In Beli Produk Shaklee Daftar Jadi Ahli Shaklee pengedar shaklee hulu klang pengedar shaklee setiawangsa pengedar shaklee wangsa maju Set Cantik Shaklee VIVIX awet muda VIVIX Shaklee

Awet Muda Dengan VIVIX Shaklee

Bila orang ingat kita ni lagi tua dari umur sebenar kan, mesti kita rasa horror gila! Rasa nak sepuk muka yang dok panggil kita makcik tu apatah lagi! 

Ataupun, sesapa yang pakai mekap tu… bila kat surau nak solat, tengok girl sebelah cun je takdok mekap on. 



Tapi kita ni, macam kedut seribu dok sengih kat seluruh muka dah macam nenek kebayan tua gayut?

Oh wait! 

Ni lagi tak boleh nak diterima akal atau mental yang stabil. Bila orang kat cashier tu sah sah lah tua ghupanya dari kita ni: mungkin dia tu yang pangkat mokcik dok terkebil kebil tunggu kita kuar duit sampai kata,

“Ada ke coins tu makcik?”

Like, whaaaaattttttt?

===

Mula lah kita jadi emosi tak tentu hala! Semua benda yang kita sepatutnya seronok nak buat jadi serba tak kena. Mula lah time tu jugak kita start nak marah marah! 

Apa benda, semua pun macam kita nak rasa menyampah!

Elok elok mood seronok nak bershopping baju raya, terus tak ke mana mana! Makin lama dok pikir, makin kita dok kerut mukaaa and itu nampaknya tak mungkin nak visit kedai tu dah, konfem kali terakhir! 

Hati jadi gundah gulana. Makin hari rasa hidup awak ni langsung dah tak guna.

Hoi! Sensitif tawww bab nampak tua ni tahu tak? Kalau sungguh memang kita umur 50an dan memang tahu kita jenis malas nak cara dan asyik only melepakkk je, takpelah jugak. 

Padan lah muka sendiri. 

Tapi, kalau kita ni punya lah cautious bab bab gini. Alih alih kena label mokcik sesuka hati? Sapa tak panas hati? 

Honestly speaking, Cik Lisa tak pernah lah lagi kena panggil makcik dengan orang lagi tua dari kita. Tapi, Cik Lisa ada a few friends dan prospek yang selalu kena gittew sepanjang masa. 

So, Cik Lisa tahu sangat lah apa perasaan mereka. Sebab selalu je ada rintihan dan keluhan dari hati mereka yang duka lara. 

Kekadang kita ni tak sedar yang kita stress sebab stress tu boleh je wujud diam diam dalam badan, tapi tup tup towards the end tak pasal kita meroyan! 

Boleh baca tentang jenis stress yang kita tak sedar tak pasal ni di entri blog Set Anti Stress Shaklee


Nasib baik mereka kenal Cik Lisa ni tawww? Sebab Cik Lisa cecepat bongkar rahsia cemana Cik Lisa ni boleh rilek rilek gittew aje stay awet muda! 

Jadi, malam ni Cik Lisa dah pakat dengan diri sendiri, why not bongkar rahsia misteri ni.

Berminat nak tahu? 

Rasa seronok dan super teruja baca Cik Lisa tulis ni and dan dan tu jugak rasa nak mesej Cik Lisa suruh share secret kecil ni? Hihi. 

Okay, here goes list singkat cemana nak kekal awet muda dan cantik berseri seri. 



💌 5 TIPS MUDAH UNTUK KEKAL AWET MUDA

🦋 SENYUM ALL THE TIME


Senyum. Rasa macam tak masuk akal kan? Tapi, tahu tak banyak kelebihan dalam sebuah senyuman? Ceewahhh! But this is true! Cik Lisa tak tipu. 

Contohnya: memang ada kajian pakar bijak pandai. Bila kita sedang bersedih dan tak rasa seronok, kita wajib lah nak kena sindrom emosi tak stabil. Mula lah kita nak masam mencuka, dan dan tu jugak lah kita nak meracau tak tentu hala. Tapi, walau dalam keadaan gittew, cer try senyum. 

Eventually, kita akan rasa terhibur dan selow selow kita akan rasa riang. Sebab apa? Sebab kita akan terdorong untuk rasa happy dalam paksa yang positif. Cuba singgah website ni Smile! It Can Make You Happier 


🦋 JANGAN MEKAP LELEBIH, KALAU RASA WAJIB UNTUK PAKAI MEKAP


Mekap. Okay, Cik Lisa tak pakai mekap. Tapi, dulu Cik Lisa ada lah sikit tepek tepek bedak bagi tona warna sekata. Nak nampak macam orang yang sama macam kat tempat kerja. Takdelah nampak tak sekata. 

Tapi sekarang tak lagi. But if you must, toksah lah pakai beria ia sampai nampak macam nak tengok pun tak best! Tampuk sana sini, tebal tak tahu lah nak kata. 

Salah langkah, sheesh. Nampak macam mak ngah. Dah tua. Tak pasal pasal. Awak nak ke nampak tua dari umur sebenar yang asal? 


🦋 MINUM AIR KOSONG BEBANYAK


Air kosong tu WAJIB. Cik Lisa paham kalau awak tau suka minum air kosong, sebab Cik Lisa pun camtu jugak dulu dulu pun. Serius tak suka sampai bila kena paksa minum, Cik Lisa rasa macam kena paksa secara random! Pastu cebik muka, sebab honestly memang gila tak suka!

Tapi, once Cik Lisa realized the beauty of water. Tetibe rasa sedap gila! Haha. Kulit pun jadi cantik menawan suddenly gittew je! Fuuh! Ohsem!


🦋 ELAK MAKAN PROCESSED FOOD


Dulu Cik Lisa kaki Maggi mee. Paling mudah dan santai nak masak cincai cincai! Kejap je dah settled, boleh slurppp telan dengan kadar segera! Haa… that’s how bad I was before. 

Tapi cuba STOP makan semua tu. Biskut biskut pun tokleh masuk buku. None of that! 


🦋 CHECK SKINCARE YANG KITA PAKAI


Skincare punya bahan bahan tu penting, sebab bahan bahan tu lah yang akan buat kita runsing. Check awal awal bila nak mula beli, jangan pakai masuk kedai dan bersungguh pilih semua yang dok display kat depan depan sekali. 




Banyak benda tapi guna saintifik terms tu tokleh nak percaya. Sebab banyak benda tu yang tak elok nak pakai kat muka! Dulu Cik Lisa pernah pot pet pasal ni kat 7 Tips Memilih Skincare Yang Terbaik



💌 PRODUK SHAKLEE UNTUK AWET MUDA

Ini cuma satu yang Cik Lisa akan rekemen. Sebab Cik Lisa tahu ramai yang tak berapa nak gemar untuk telan berbijik bijik vitamin! Satu serving sampai 10-20 bijik, konfem lah boleh buat awak stress dan tak pasal terpekik pekik!

Sebab tu Cik Lisa awal awal lagi nak kata, Vivix lah pilihan hati. Awak toksah nak kalut, pastu siap bersungguh nak komplen dan kata ini semua mengarut! Vivix ni paling mudah tahu tak? Sebab sesudu kecik Vivix ni hari hari dah cukup pakej dan konfem lelaju awak rasa dah boleh mula nampak!




Cik Lisa bukan nak puji lebih lebih, tapi benda ni benda betul dan Cik Lisa bukannya nak paksa awak untuk cepat cepat memilih!

Rasa dah lah sedap yum yum! 

Orang suh makan cuma sesudu Vivix sehari, percayalah awak akan cari alasan untuk makan lelebih setiap hari nanti! 



 ðŸ’Œ APAKAH TAWARAN ISTIMEWA DENGAN VIVIX SHAKLEE NI?


Ha. Nampak tak tajuk tu? Syiok kan?

Okay, kalau awak akhirnya rasa hari ni lah HARI TERBAIK UNTUK DAPATKAN SUPPLEMENT DI ATAS, ada TAWARAN ISTIMEWA untuk awak hari ni tahu takkkk? Suka lettew!




Apa TAWARAN HEBAT yang bakal gembirakan hati nurani awak tu ya? Ha, jom Cik Lisa gembirakan hati awak hari ni dengan deretan tawaran yang boleh keluar air mata riang ria, okay?


😱 Daftar Jadi Ahli SHAKLEE Dengan Harga RM 70 (Semenanjung) dan RM 80 (Sabah /    Sarawak)!!!
(dengan pembelian VIVIX SHAKLEE, kos penghantaran ditanggung sepenuhnya oleh SHAKLEE taww!)

😱 Terus boleh ENJOY HARGA AHLI DENGAN DISKAUN HEBAT 15-20% HARI INI JUGAK!!!

😱 Dapat EKSKLUSIF KONSULTASI PRODUK SHAKLEE 24/7 dengan Cik Lisa!!! 
 (SERVIS EKSKLUSIF ni hanya untuk pelanggan berdaftar Cik Lisa SAHAJA)



💌 CARA CARA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DI ATAS?


NOW, kalau awak rasa BERMINAT NAK BELI PRODUK SHAKLEE yang Cik Lisa cerita tu kan, boleh CEPAT CEPAT BUAT PROSES DI BAWAH NI SEKARANG!!!


❤️  BUAT PEMBAYARAN PENUH SEBANYAK RM 475 (Semenanjung / Sabah / Sarawak) melalui ONLINE BANKING / KIOSK DEPOSIT TUNAI di mana mana ATM ke nombor akaun di bawah ini 

❤️ WHATSAPP CIK LISA DI 012-2195 363 LAJU LAJU dengan details lengkap yang berikut:-


NAMA:
NO. KAD PENGENALAN:
ALAMAT PENGEPOSAN:
EMEL:
RESIT BUKTI PEMBAYARAN (sama ada melalui ONLINE BANKING / KIOSK DEPOSIT TUNAI)
KOD BELIAN: VIVIX SHAKLEE




SIAP! Mudah kannn? 


Okay, Cik Lisa rasa sampai sini saja untuk hari ini. Nanti Cik Lisa sambung lagi lain kali. 


Terima kasih semua dan assalamualaikum.

Related Articles

0 comments: