In Baju Kurung Online Baju Kurung Peplum 2017 Baju Kurung Raya 2017 Baju Peplum Online Baju Raya Online Baju Raya Terkini 2017 Moon Couture Projek Ramadhan 2017 Ramadhan Review Cik Lisa Wangi 2017

Baju Raya Terkini 2017 - Moon Couture

Hari ni dah masuk hari kelima kita berpuasa. Tinggal lagi 3 minggu plus je nak puasa before Hari Raya bakal menjelma. Awak dah beli Baju Raya Terkini 2017 untuk nak selfie dan amik gambar potret bersama keluarga di Hari Raya? 

Baju Peplum Terkini 2017
Cantikkkk kannn semua kaler ni?

Dulu masa kecik kecik, eksaited gila bila bulan puasa. Sebab dah tahu nanti nak dekat Hari Raya dah boleh mula nak shopping baju raya. Sebab nanti nak cecantiks sebab nak gi jalan jalan kat keliling kawasan kampung dengan kazen dan adik beradik untuk kutip duit raya.



Now, kita dah besar panjang ni makin kalut nak shopping sakan untuk melaram baju gojes dan ohsem di pagi raya kan? Maklumlah, dah ada duit sendiri makin ligat lah dok cari sana sini. Nak nak pulak kalau jumpa Baju Raya Terkini 2017 yang design memang tip top gila, tak mungkin orang lain pun ada baju yang sama!


BAJU RAYA TERKINI 2017 - MOON COUTURE

Memang time bulan posa, bersepah sana sini orang dok menjaja baju raya. Tak dinafikan lah lagi. Cik Lisa ada jugak dok belek belek online, tengok kalau ada design memana yang berkenan di hati. Tapi, asyik asyik dok jumpa yang sepesen. Takdok pun yang lain dari yang lain… bosan lah bila baju raya nampak tak menarik tapi lebih kepada biasa biasa ajer. 

Baju Peplum Terkini 2017
Ini yang baru dari Moon Couture and ni feveret
baru Cik Lisa! Haha.

Tapi, lain pulak halnya dengan design Baju Raya Terkini 2017 dari Moon Couture ni. Memang buat Cik Lisa bebetul dah jatuh hati! Yang paling penting, design ni wowww sungguh dan Cik Lisa dok ralit klik design yang itu dan yang ini once dah terjebak masuk ke website mereka ni. 

Moon Couture ni dimiliki oleh salah sorang #GengProtege Cik Lisa sendiri; Cik Puan Noor. Cantik nau nauuu design yang ada, siap buat Cik Lisa rasa obviously rambang mata!



BAJU RAYA TERKINI 2017 - HADIAH DARI MOON COUTURE UNTUK CIK LISA 

Sebab Cik Lisa nak buat review Baju Raya Terkini 2017 dari Moon Couture ni, Cik Puan Noor dah hadiahkan Cik Lisa sepasang Kurung Suri dari koleksi Moon Couture yang serius super canteks ni. Dan yang seronoknyaaa rasa di hati, bila setiap design ni ada saiz yang kita boleh pilih sendiri. Takdoklah jual yang cuma free size pastu bila pakai gelebeh tak tentu hala.


REVIEW CIK LISA WANGI UNTUK KURUNG SURI

Design: Kurung Suri
Kod warna: Red Ruby 
Material: Como Crepe
Saiz: 38


Ni hadiah Cik Lisa dapat dari Cik Puan Noor.
Cantikkkk kannn???

Cik Lisa pilih Kurung Suri kaler Red Ruby saiz 38 dan ya ALLAH, cantik sungguhhhhhh lah Baju Kurung Suri ni bila dah sarung ke badan. Cantik terletak dan rasa syiok kat badan kita bila pakai sebab dan dan tu jugak Cik Lisa rasa sungguh selesa dan nyaman. 



Baju Kurung Suri ni guna material Como Crepe, so bila Cik Lisa pakai memang rasa sejuk ke kat badan. Sesuai lah kita nak jenjalan pi open house sana sini sebab kalau panas sekalipun, kita mantain cun melecun dan tak lah berpeluh meleleh tak pasai kan? Takdok lah nak kelihatan comot bila berjalan umah orang pasni. 

Masa nak pilih kaler, Cik Lisa serius rambang mata!
Maksimum! Haha... Semua pun cantik kan?

Selain tu, lengan baju kurung ni just nice je untuk kita benti solat sambil sambil dok buat marathon dari satu rumah ke satu rumah time raya nanti. Sebab Moon Couture dah awal awal fikirkan tentang ni dan semua baju dari Moon Couture adalah wudhu’ friendly. Takdok lah awak nak tersangkut lengan ke, basah baju tak pasal ke bila nak bersolat nanti. 


Orang kata black suits all?
Ha, betul lah tu!

Score untuk Kurung Suri - Moon Couture dari Cik Lisa: 5/5 (Sangat recommended sebab baju ni antara koleksi baju kurung yang selesa Cik Lisa pernah pakai selama ni! Winnn!)


Cantik kannnn?

*Nanti Cik Lisa akan upload gambar Cik Lisa menggayakan Baju Kurung Suri in Red Ruby ni dalam masa beberapa hari ni okay? Nak kena cari photographer yang boleh amik gambar Cik Lisa dulu. Hihi. 



BAJU RAYA TERKINI 2017 - BAJU KURUNG PEPLUM

Selain dari Baju Kurung Suri, Moon Couture ada jugak melancarkan line baju kurung peplum dan ia terdiri dari dua design yang berlainan iaitu Qameela dan Qisteena. 

Baju Peplum Terkini 2017
Koleksi Qameela ni memang Cik Lisa terminat pulak!
Haha... Awak cemana? 


Baju Peplum Terkini 2017


Baju Peplum Terkini 2017
Cik Lisa prefer BLUE tadi dan GREEN ni pun cantik kan?
Ooh! Okay, super rambang mata okeh!

Sekali Cik Lisa tengok, eh… cantikk betul! Rasa nak beli yang ini pulak. Cik Lisa berkenan sungguh dengan line Qameela, nampak simple tapi at the same time, wah! Ayu dan bergaya kan?  Kat bawah ni Cik Lisa selitkan gambar gambar menarik untuk kedua design tersebut untuk awak pulak yang rambang mata! Haha. 

Baju Peplum Terkini 2017
Ni koleksi Qisteena, lain dari lain...
Macam ladylike sikit kan? Ada lace finishing. Wah!


Baju Peplum Terkini 2017


Baju Peplum Terkini 2017
Kaler ni pun not bad! Cik Lisa tersuka jugak yang ni!
Haha.. susah woo buat review barang cecantiks ni.
Droolinggggg je all the time, taww!

Kalau awak nak jamu mata lagi, boleh ke Facebook Page atau Website Moon Couture seperti yang Cik Lisa dah tulis kat awak semua. Psst! Kat Website tu sendiri ada banyak items on sale, so cecepat lah KLIK link tu untuk bershopping sakan okeh?

Facebook Page: Moon Couture

Website: Moon Couture


BAJU RAYA TERKINI 2017 - RAMADHAN REVIEW CIK LISA WANGI 2017

Cik Lisa memang sangat berbesar hati bila Cik Puan Noor ni kata dia nak turut serta dengan Projek Ramadhan Cik Lisa tahun ni. Mana taknya, Moon Couture ni dah besaqqq gilaa tapi masih nak Cik Lisa includekan dalam Ramadhan Review Cik Lisa Wangi 2017! Fuhhh! Sapa tak bangga?


Baju Peplum Terkini 2017
Nice kan?


Baju Peplum Terkini 2017


Baju Peplum Terkini 2017
Comeyyy kan?


Untuk kolaborasi Moon Couture dan Projek Ramadhan Cik Lisa ni pulak, Cik Puan Noor dah arrange satu special offer di mana sesapa yang nak beli Baju Raya Terkini 2017 dari Moon Couture layak untuk mendapat tawaran berikut:-


KOS POSLAJU DITANGGUNG SEPENUHNYA OLEH MOON COUTURE!!!

POTONGAN SEBANYAK RM 20 UNTUK SETIAP PEMBELIAN DALAM SATU RESIT!!!

PROMOSI INI AKAN BERLANGSUNG SELAMA 10 HARI DAN BERAKHIR PADA 10 JUN 2017!!!

EKSKLUSIF UNTUK PEMBACA BLOG CIK LISA WANGI SAHAJA!!!




BAJU RAYA TERKINI 2017 - CARA NAK BELI DARI MOON COUTURE

NOW, kalau awak rasa BERMINAT NAK BELI BAJU RAYA TERKINI 2017 DARI MOON COUTURE yang Cik Lisa cerita tu kan, boleh CEPAT CEPAT BUAT PROSES DI BAWAH NI SEKARANG!!!


Baju Peplum Terkini 2017


🦋 WHATSAPP CIK SYIDA DI 011-1098 0889 LAJU LAJU dengan details lengkap yang berikut:-

NAMA:
EMEL:
PILIHAN HATI: KURUNG SURI / QAMEELA / QISTEENA
KOD BELIAN: CIK LISA WANGI


ATAU


🦋 WHATSAPP CIK ELA DI 011-1088 9104 LAJU LAJU dengan details lengkap yang berikut:-

NAMA:
EMEL:
PILIHAN HATI: KURUNG SURI / QAMEELA / QISTEENA
KOD BELIAN: CIK LISA WANGI

Baju Peplum Terkini 2017


So, jangan lepaskan peluang nak beli all the Baju Raya Terkini 2017 dari Moon Couture HARI INI taww? Dan tolong keep in mind that tawaran eksklusif untuk awak semua ni hanya akan berlangsung sampai 10 Jun 2017 SAHAJA! 


Cepat tawww!

Untuk itu, Cik Lisa nak ucapkan terima kasih untuk Cik Puan Noor sebab beri kepercayaan kat Cik Lisa dengan kesanggupan Cik Puan dan Team Moon Couture untuk turut serta dalam Projek Ramadhan Cik Lisa tahun ini. 

Semoga kita semua diberkati-Nya, inshaALLAH. 


Terima kasih dan assalamualaikum. 

Related Articles

2 comments:

moon berkata...

terima kasih dear hehe

Unknown berkata...

Hi awakkk! ;)

No problem dan terima kasih sebab percayakan Cik Lisa dan join Projek Ramadhan Cik Lisa tahun ni taww! InshaALLAH semoga rezeki awak melimpah ruah lepas ni ya? Kita tolong ceritakan jer tapi baju baju tu memang cantikkk sangat dan worth an exposure! ;)

All the best! :D